Tatuum jesień 2016 - backstage sesji
Mamy dla was kolejną gratkę. Na Polki.pl jako pierwsze zobaczycie zakulisowe zdjęcia. Zobaczycie jak wyglądała praca na planie - powstawanie najnowszej kampanii Tatuum. Musimy przyznać, że ten polski brand trzyma klasę a nawet powiemy więcej. Coraz wyżej zawiesza poprzeczkę. Kolejna kampania i kolejny sukces na światowym poziomie.
Nowa kampania Tatuum „Inspired by Generations” na jesień-zimę 2016/2017 zainspirowana została ludźmi spełnionymi, reprezentującymi różne pokolenia. Mającymi własny, niepowtarzalny styl i smak. Tak właśnie marka wyobraża sobie swoich klientów.
Więcej hitów z polską metką - nowości
fot. I Like Photo Group
Inspirujące gwiazdy nowej kampanii Tatuum
Bohaterami najnowszej sesji wizerunkowej zostali: Nora z Amsterdamu, która tworzy rzeźby i instalacje. Sportowiec Ben. Amerykanka Michelle - pełnoetatowa mama trójki dzieci. W tym sezonie dołączają do nich młodzi Polacy, Hania z Warszawy i Staszek, student i instruktor narciarstwa z Zakopanego.
Ponadto, warto zwrócić uwagę na inny aspekt tej sesji. Nowa kampania marki, podobnie jak jej produkty, jest prawdziwa. To 1. w Polsce niewyretuszowana produkcja, powstała bez ingerencji grafików. Brand stawia na świeżość, emocje. Oby tak dalej!
fot. I Like Photo Group
fot. I Like Photo Group
fot. I Like Photo Group