Rihanna jednym z ambasadorów marki PUMA

“What are you training for?” to pytanie, jakie stawia PUMA w sezonie jesień-zima 2015/2016. Jednym z ambasadorów marki jest Rihanna. W najnowszej kampanii Forever Faster możemy oglądać jej trening.
/ 20.09.2015 23:09

Fot. PUMA

Rihanna ambasadorką marki PUMA

PUMA w sezonie AW15 stawia wyzwanie wszystkim sportowcom oraz drużynom zadając pytanie “What are you training for?” i zachęca, by wkładali jeszcze więcej wysiłku i pozytywnej energii w każdy trening. W nowej kampanii Forever Faster zobaczymy wyjątkowe fragmenty z treningów ambasadorów marki w tym m.in. Rihannę w najnowszym outficie treningowym PUMY.

Polecamy: Camille Rowe i Calzedonia

Nowy zestaw treningowy Rihanny

W skład zestawu treningowego Rihanny wchodzą: biustonosz stabilizujący PWRShape Bra, legginsy PWRShape Tight oraz buty Ignite XT.

PWRShape Bra zapewnia wyjątkowe uczucie komfortu podczas ćwiczeń. Doskonale przylega do ciała, dzięki czemu ogranicza ruch biustu nawet do 80%. Powoduje to, że skóra podczas treningu pozostaje napięta i elastyczna. Innowacyjne rozwiązania zastosowano także w sportowych legginsach PWRShape Tight, które dzięki rozmieszczonym strategicznie taśmom znajdującym się tuż przy skórze, zwiększają wydajność treningu i mogą usprawniać przepływ limfy pod skórą, co zmniejsza uczucie tzw. „zakwasów”. Dodatkowo, w materiale użyto specjalnych włókien gwarantujących maksymalne dopasowanie do ciała, łatwość zakładania i ściągania oraz odprowadzanie wilgoci.

Polecamy: Agnieszka Włodarczyk i Mikołaj Krawczyk w kampanii Kari

Nowy model butów Ignite XT, w którym trenuje Rihanna również zaskakuje technologicznymi rozwiązaniami. Podeszwa wykonana z rewolucyjnej pianki Ignite Foam zapewnia doskonałą amortyzację odbicia, zaś gumowe łuski, którymi jest pokryta zwiększają przyczepność. Dzięki elastycznym rowkom i pogrubionej pięcie wspierają szybkie i zwinne ruchy we wszystkich kierunkach.

Dodatkowo w tym sezonie PUMA rusza z odświeżoną aplikacją treningową – PUMA PACT, która ma za zadanie wspierać i motywować miłośników każdego typu sportu.

Redakcja poleca

REKLAMA