POLECAMY

Rewolucja pomysłów - konkurs marki Pull and Bear

Pull and Bear, sieć należąca do Grupy Inditex (m. in. także Zara, Stradivarius, Oysho), oferująca casualową modę młodzieżową, jest autorem The Pull and Bear World Project.

Pull and Bear, sieć należąca do Grupy Inditex (m. in. także Zara, Stradivarius, Oysho), oferująca casualową modę młodzieżową, jest autorem The Pull and Bear World Project. Jest to konkurs skierowany do młodych ludzi z całego świata, którzy swoimi pomysłami potrafią zadziwić świat i wnieść do społeczeństwa coś zupełnie nowego.

Uwaga! Przedłużono termin!

To zupełnie oryginalna inicjatywa, której celem jest znalezienie nowych idei w rozmaitych dziedzinach życia. Do 10 lipca 2009 można zgłaszać projekty, mające związek z dziedzinami takimi jak muzyka, kino, fotografia, środowisko, sport, sztuka czy zaangażowanie społeczne czyli wszystkimi wartościami, leżącymi u podstaw filozofii marki.

Na stronie internetowej www.pullandbear.com, każdy uczestnik powinien zamieścić video-prezentację, nie dłuższą niż 60 sekund oraz przekonać internautów, że to właśnie jego pomysł zasługuje na realizację. Wszystkie video-prezentacje będzie można oglądać na stronie marki oraz w przygotowanym przez Pull and Bear programie na Youtube: www.youtube.com/pullandbeartv. Chociaż głosy oddane przez internautów nie będą odgrywały decydującej roli, zostaną wzięte pod uwagę przez zespół Pull and Bear, który dokona wstępnej selekcji 15 projektów. To spośród nich jury, złożone ze światowych osobistości, powiązanych z tematyką konkursu, wyłoni ostatecznie trzech zwycięzców.

Rewolucja pomysłów według Pull and Bear - konkurs

Jury tworzą Lizzy Jagger (brytyjska top modelka oraz córka Micka Jaggera, solisty Rolling Stone i modelki Jerry Hall), Steve Aoki (popularny dj z Los Angeles i twórca wytwórni płytowej Dim Mak Records, która wylansowała takie zespoły, jak The Klaxons, The Kills, MSTRKRFT, Mystery Jets, The Rakes czy też Envy), Mala Rodríguez (czołowa przedstawicielka hiszpańskiego hip hopu) oraz Brando de Sica (reprezentant trzeciego pokolenia słynnych włoskich filmowców).

Rewolucja pomysłów - konkurs marki Pull and Bear

We wrześniu i październiku zwycięzcy konkursu The Pull and Bear World Project będą realizować swoje marzenia. Będą na bieżąco kontaktować się z wirtualną publicznością, ponieważ do uczestnictwa w swoich projektach zaproszą internautów za pomocą portali społecznościowych takich jak Facebook, MySpace i Twister, a także na swoich blogach, które zostaną zamieszczone na stronie internetowej Pull and Bear. Każdy ze zwycięzców będzie mógł zaprezentować przebieg realizacji swojego projektu od początku do końca na własnoręcznie zrobionych zdjęciach i filmach. Jednocześnie zespół zawodowych filmowców utrwali cały proces, aby stworzyć wyjątkowy film dokumentalny, który po zakończeniu projektu zostanie rozpowszechniony na skalę światową.

                                                                       Źródło: materiały prasowe Pull and Bear

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)