Rebranding marki Cubus

Data 6 października 2008 roku to linia graniczna oddzielająca stary wizerunek marki Cubus od nowego. Jest to dzień, w którym w 233 sklepach należących do Varner Gruppen – skandynawskiego koncernu odzieżowego, została wprowadzona, na nowo opracowana (nowa?), identyfikacja wizualna marki, za czym podążyły również zmiany w kolekcji.
/ 13.10.2008 22:53
Data 6 października 2008 roku to linia graniczna oddzielająca stary wizerunek marki Cubus  od nowego. Jest to dzień, w którym w 233 sklepach należących do Varner Gruppen – skandynawskiego koncernu odzieżowego, została wprowadzona, na nowo opracowana (nowa?), identyfikacja wizualna marki, za czym podążyły również zmiany w kolekcji.

Specjaliści do spraw marketingu Cubus wykorzystali moment, w którym marka doskonale prosperuje, do przeprowadzenia szczegółowo zaplanowanej akcji rebrandingu. Totalnej przemianie została poddana cała identyfikacja wizualna marki, kolekcja, a kolejnym etapem będzie zmiana konceptu sklepów. Przyczyną tak daleko idących zmian są plany ekspansji marki na kolejne (po Szwecji i Polsce) rynki zagraniczne, które wymagają bardziej spójnej i modowej koncepcji wizerunku brandu oraz sposobów i kanałów komunikacji. Z sieci handlowej Cubus przekształca się w sieć typu fashion.
Przy planowaniu zmian marketerzy kierowali się następującymi wyznacznikami:
Fashion – Cubus oferuje przede wszystkim modę
Fun – Cubus jest bezpretensjonalny i radosny; Klienci czują tu pozytywną atmosferę i niezmiennie są profesjonalnie i mile obsługiwani
Easy – nowy koncept Cubus jest łatwy w zrozumieniu, sprzyja robieniu zakupów, można go łatwo polubić; jest również łatwy w zarządzaniu
Inspiration – CUBUS inspiruje Klientów do robienia zakupów poprzez sklepy, kolekcje, witryny; CUBUS ma wzbudzać pożądanie i satysfakcję z zakupów
Honest – Cubus to zaufanie, jakość i odpowiedzialność, zarówno w odniesieniu do kolekcji, jak i zatrudnianych ludzi oraz uczciwego pracodawcy.
Rebranding marki Cubus
Dzięki tak zakreślonemu spectrum udało się skonstruować nowe claimy marki:
Easy to buy
Easy to wear
Easy to love
Easy to handle
Marka zmierza do inspirowania lojalnych oraz nowych Klientów do kupowania. Shopping
ma nie tylko zaspokajać potrzeby, ale dawać przyjemność i iść w parze ze stylem życia.
Wśród zmian w corporate identity znalazły się: zmiana logotypu na bardziej fashion, redekoracja sklepu, wybór Mini Anden na twarz roku marki Cubus oraz realizacja spójnej kampanii reklamowej z jej udziałem, a także szereg promocji konsumenckich realizowanych lokalnie według planu marketingowego.
Kampania jest rozplanowana na 41, 42 i 43 tydzień roku 2008. Plan mediowy zakłada emisję spotów telewizyjnych w Szwecji i Norwegii oraz billboardów, reklamy w prasie modowej  we wszystkich krajach, w których marka ma swoje salony, a także direct mailing realizowany lokalnie. W sieci salonów są zaplanowane liczne promocje konsumenckie, których celem jest zwrócenie uwagi stałych Klientów na zmiany oraz przyciągnięcie nowych Klientów.
Dla realizacji działań promocyjnych została zaplanowana odpowiednia polityka rabatowa (np. noc VIP’ów z rabatem - 30% dla całej kolekcji dla przyjaciół marki oraz ich rodzin). Zmiany są widoczne również w wyglądzie salonów – szczególnie widać to po aranżacji tzw. strefy A, która jest wizytówką salonów (wyselekcjonowane miejsce przy wejściu do sklepu prezentujące kolekcję, inspiracje, proponowane zestawienia ubrań). Marka zmieniła również stronę internetową, której launch odbył się 5 października.
Rebranding marki Cubus
Kolekcja
Ubrania z oferty Cubusa przeznaczone są do noszenia zarówno na co dzień: odzież sportowa i casual oraz na wyjątkowe okazje: kolekcja wieczorowa „Party”. W sklepach Cubus każdy może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie i swoich bliskich oraz zrobić zakupy korzystając
z atrakcyjnych promocji. Ubrania mają przystępne ceny, a zarazem wykonane
są z materiałów wysokiej jakości, ich wykonaniu towarzyszy charakterystyczna dla marki Cubus dbałość o szczegóły.

źródło: www.aliganza.pl
18-24 KWIETNIA
szaleństwo zakupów
Dodatkowe -20% na cały asortyment
Dodatkowe -20% na cały asortyment
Moda ORSAY oferuje każdej kobi... więcej»
Kod rabatowy:WIOSNA
Zobacz
+
Dodatkowe -20% na cały asortyment
Online
Stacjonarnie

Moda ORSAY oferuje każdej kobiecie możliwość poczucia się sobą niezależnie od sytuacji, nastroju czy rozmiaru ubrania. Skorzystaj z dodatkowej 20% zniżki na wszystko w sklepach stacjonarnych i na orsay.pl. Zniżka nie dotyczy bonów podarunkowych. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:WIOSNA
Zobacz
20% na cały asortyment
20% na cały asortyment
Rabat 20% na cały asortyment d... więcej»
Kod rabatowy:ZAKUPY20
Zobacz
+
20% na cały asortyment
Online

Rabat 20% na cały asortyment dostępny na www.swederm.com. Oferta nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły na stronie.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:ZAKUPY20
Zobacz
-20% na wybrane kosmetyki
-20% na wybrane kosmetyki
Darmowa dostawa oraz próbki i... więcej»
Kod rabatowy:ZAKUPY2024
Zobacz
+
-20% na wybrane kosmetyki
Online
Stacjonarnie

Darmowa dostawa oraz próbki i prezenty w każdym zamówieniu. Nie wiesz jaki kosmetyk wybrać dla swojej skóry? W Topestetic możesz skorzystać z bezpłatnej porady kosmetologów przez czat, mailowo lub telefonicznie — a także w gabinecie na warszawskim Wilanowie. Sprawdź na topestetic.pl

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:ZAKUPY2024
Zobacz
Rabat przy zakupie min. 2 produktów
Rabat przy zakupie min. 2 produktów
Przy zakupie min. 2 produktów,... więcej»
Kod rabatowy:sloggi24
Zobacz
+
Rabat przy zakupie min. 2 produktów
Online
Stacjonarnie

Przy zakupie min. 2 produktów, -50% na drugi tańszy produkt. Rabat obejmuje wybrany asortyment dostępny we wszystkich salonach Triumph, outletach, wybranych sklepach partnerskich i na pl.sloggi.com. Oferta nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły na stronie Partnera.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:sloggi24
Zobacz
Do -30% na wybrane nowości
Do -30% na wybrane nowości
Rabat do -30% na wybrane nowoś... więcej»
Zobacz
+
Do -30% na wybrane nowości
Online
Stacjonarnie

Rabat do -30% na wybrane nowości z kolekcji Wiosna/Lato 2024 i wiele więcej! Oferta dostępna w sklepach stacjonarnych i na gomez.pl. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.  

Produkt widoczny na zdjęciu nie jest objęty rabatami.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Zobacz
-20% na produkty marki
-20% na produkty marki
Rabat 20% na produkty marki Ri... więcej»
Kod rabatowy:Szalenstwo24
Zobacz
+
-20% na produkty marki
Online
Stacjonarnie

Rabat 20% na produkty marki Rituals przy zakupach za min. 100 zł. Kod promocyjny obowiązuje w sklepach Rituals, aplikacji oraz na naszej stronie internetowej rituals.com. Z rabatu wyłączone są inne promocje, edycje limitowane oraz kalendarze adwentowe. Szczegóły u Partnera.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:Szalenstwo24
Zobacz
REKLAMA