Polskie marki modowe, które musisz znać! cz.1

Znamy, nosimy, kupujemy - z Polską metką!

Joanna Mroczkowska / 4 miesiące temu
Polskie marki modowe, które musisz znać! cz.1 fot. kolaż Polki.pl

Polskie marki, które warto znać

W świecie kiedy sieciówki zawładnęły naszymi szafami warto poszerzyć horyzonty i wyjść poza utarty modowy schemat. Żyjemy bowiem w kraju wypełnionym zdolnymi projektantami i projektantkami, które tworzą unikatowe rzeczy. Ich projekty znamy osobiście, nosimy i serdecznie polecamy. Jesteśmy przekonane, że zakupy z polską metką okażą się i dla was powiewem świeżego powietrza, który odmieni wasz styl na zawsze. A poza tym moda może być patriotyczna niekoniecznie w barwach biało-czerwonych.

1. The Odder Side

Misją marki The Odder Side jest tworzenie ubrań dla naturalnie zmysłowych dziewczyn. Uśmiechniętych, pewnych siebie, mających własny styl i potrafiących bawić się modą. Każda kolekcja to inna historia. Jednak wszystkie utrzymane są w stylu basic, którego podstawą są proste, czyste formy, dające wolność kompozycji. Znakiem rozpoznawczym marki są sukienki, bluzki i T-shirty z
charakterystycznym dekoltem na plecach.

The Odder Side
fot. The Odder Side

Tworzymy ubrania, o których marzymy! Uwielbiamy to, że co sezon uzupełniamy swoją szafę o kolejne basici, bez których później.. nie możemy żyć :) Sprawia nam ogromną przyjemność, kiedy spotykamy na ulicy dziewczyny ubrane w THE ODDER SIDE! A zdarza się to coraz częściej. Jesteśmy w trakcie przygotowań do nowej - jesienno-zimowej kolekcji. I już nie możemy się doczekać chłodniejszych dni... ;)

- Justyna Przygońska, właścicielka The Odder Side

THE ODDER SIDE do kupienia na stronie internetowej marki oraz w sklepie stacjonarnym w Warszawie. Kolekcje znajdziecie też w sklepach w Polsce i za granicą.

Przedział cenowy: 129 zł - 429 zł.

2. MAKO

MAKO to polska marka skórzanych toreb i butów , która powstała w 2011 roku. Brand prowadzi kobiecy duet – Anna Sękowska i Aleksandra Greber. MAKO  to przede wszystkim proste formy z rockowym zacięciem, najwyższej klasy włoska skóra i świetne wykonanie. Marka zdobyła grono wiernych miłośniczek dzięki charakterystycznym, surowym workom oversize. Poza klasykami, w aktualnej kolekcji MAKO znajdziemy wiele mocnych akcentów - torby z długimi, sięgającymi niemal kolan frędzlami, rockowe botki czy seksowne, czerwone szpilki.

MAKo
fot. MAKO

Tworzenie własnej marki od podstaw oraz prowadzenie swojej firmy to niezwykle wielowątkowe zadanie. Nie ma tu miejsca na rutynę – ciągle są nowe zadania, pomysły i wyzwania. Dotyczy to nie tylko projektowania i stylistyki MAKO, ale też strony biznesowej. Jako niezależna marka mamy sporo swobody, każdą z tych sfer możemy tworzyć na własnych zasadach.  Projektujemy i wprowadzamy do kolekcji modele, które same chcemy nosić, dbamy o jakość. Pielęgnujemy relacje z Klientkami, współpracownikami oraz dostawcami, do dobra energia i dobra atmosfera to klucz do sukcesu. To wszystko daje ogromną satysfakcję i  chyba właśnie za tę niezależność i możliwość kreowania najbardziej kochamy swoją pracę. A także za to, że naprawdę dużo się w niej dzieje - wciąż jest miejsce na rozwój, na wchodzenie na kolejny poziom. Dobrze robić to w duecie!

- specjalnie dla Polki.pl dziewczyny z MAKO

Marka dostępna jest m.in. poprzez sklep internetowy Mako a także w butikach stacjonarnych w Polsce i zagranicą.

Przedział cenowy: 190 zł - 790 zł

3. Lous

LOUS istnieje od 2012 roku. Powstał w naszej stolicy z inicjatywy projektantki, producentki i stylistki Sylwii Antoszkiewicz. Kolekcje LOUS są odzwierciedleniem jej fascynacji  charyzmatycznymi i silnymi kobietami – Tildą Swinton, Cate Blanchett czy Fridą Kahlo.

Stawiając w centrum świata współczesną kobietę, LOUS stał się synonimem funkcjonalności, prostoty i wierności własnemu stylowi, to więcej niż moda - to sposób na życie. Misją marki jest celebracja codziennych rytuałów i odnajdywanie Zen w wielkim mieście. Stąd też pomysł wspólnych treningów jogi dla klientek i wszystkich zaprzyjaźnionych z marką osób, które marka organizuje przez całe wakacje 2016.

LOUS to przede wszystkim kobieta. Troche taka jak ja - zdecydowana i świadoma swoich potrzeb, a jednocześnie pełna sprzeczności. Raz chce czuć się wygodnie, innym razem ekstremalnie seksownie.  Wymagam bardzo wiele od siebie i od innych, ale prowadzenie własnego biznesu, zwłaszcza tutaj, gdzie moda nie jest jeszcze postrzegana jako ważna gałąź gopspodarki uczy pokory i mierzenia się z realiami. Współpraca ze szwalniami spędza mi sen z powiek, zlecenie podwykonawcy tak prozaicznych rzeczy jak pudełka do pakowania paczek okazuje się zleceniem niewykonalnym. A stworzenie idealnego teamu osób szanujących swoją pracę i entuzjastycznie nastawionych do tego co robią jest wciąż wielkim wyzwaniem. Tworzenie mody jest ciężką pracą, ale przynosi ogromną satysfakcję. Kiedy widzę obce kobiety ubrane w rzeczy LOUS czuję się niesamowicie wyróżniona, to najlepsza nagroda i to co najbardziej uwielbiam w mojej pracy.

- specjalnie dla nas Sylwia Antoszkiewicz

Projekty LOUS można kupić w Internecie oraz w butiku marki w Warszawie. 

Przedział cenowy: ok. 200 zł - 600 zł.

4. Le Désir

Pomysł na stworzenie Le Désir narodził w 2014 roku. Do tego czasu Magda Wizner, właścicielka i projektantka, tworzyła głównie dla siebie. Publikując w mediach społecznościowych zdjęcia swoich ubrań dostawała coraz więcej zapytań od poszerzającej się z dnia na dzień rzeszy zainteresowanych projektami kobiet. Z wyksztalcenia ekonomistka, ale od zawsze była zakochana w modzie aż w końcu zdecydowała się zaufać instynktowy i stworzyć własny brand.

Marka Le Désir jak sama nazwa wskazuje, obrała cel tworzenia ubrań wzbudzających pożądanie. Połączenie najnowszych światowych trendów z klasyczną elegancją, daje kobiecie zmysłowość i poczucie pewności siebie.

 

Klasyka w najmodniejszych kolorach tego sezonu! 💗💙 #ledesir #warsaw #hoza55 #suits #pink #blue #classy #fashion #glamour #woolen #pastel

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Le Désir (@ledesirfashion)

W grudniu 2016 roku miną 2 lata odkąd podjęłam decyzję zrealizowania swojego marzenia o stworzeniu marki odzieżowej. Nie spodziewałam się, że w tak krótkim czasie moje projekty spotkają się z dużym uznaniem Klientek. Nie przypuszczałam, że zdobędę szerokie grono wielbicielek w całej Polsce, które pilnie śledzą nowości na naszej stronie i często dzielą się ze mną swoimi spostrzeżeniami na temat moich projektów. Le Désir polubiły również polskie gwiazdy, które regularnie odwiedzają nasz butik w Warszawie. Każda tworzona przeze mnie kolekcja jest dla mnie ogromnym wyzwaniem, ponieważ chciałabym w pełni usatysfakcjonować swoje klientki oraz zdobyć zainteresowanie nowych.

- specjalnie dla nas Magda Wizner

Póki co marka dostępna jest jedynie w Polsce, w butiku stacjonarnym i sklepie internetowym.

Przedział cenowy: od ok. 200 zł - 1800 zł

Więcej modowych hitów z polską metką:

Katalog mody z polską metką - sprawdź!
Nowa kolekcja Pan tu nie stał - tylko u nas
Lidia Popiel dla Moove - nowa marka

W poszukiwaniu płaszcza idealnego! 6 najmodniejszych modeli na jesień 2016
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)