Kolekcja Natashy Pavluchenko, polskiej projektantki działającej z sukcesem w świecie mody od 14 lat, to połączenie nowoczesnych krojów z klasycznymi, podstawowymi kolorami. Projektantka celowo zrezygnowała z nasyconych barw, po to by uwypuklić fasony strojów. Kolekcja "Neo Couture", która została zaprezentowana na wybiegu w Rzymie, spotkała się z wielkim uznaniem w świecie mody. Projekty zostały docenione za nietypowe połączenie słowiańskiej świeżości i tradycyjnej włoskiej mody.
- Jestem przekonana – mówiła podczas towarzyszącej Alta Modzie konferencji prasowej Natasha Pavluchenko, – że dziś jest ten szczególny moment, kiedy możemy i powinniśmy w różnorodności obu części Europy znaleźć wspólne punkty spotkań. Kultura i moda to najlepsze miejsca i sposoby na twórcze łączenie odmiennych tradycji.
Filozofia kolekcji - co podkreślano w komentarzach - to fuzja nowoczesnych i tradycyjnych materiałów, takich jak wełna, kaszmir, jedwab i muślin, z nowoczesnymi tkaninami syntetycznymi, których jakość dzięki nowoczesnym technologiom "dogoniła naturę".
Dając projektantowi nieograniczone pole do popisu w ich formowaniu. Sztuka Natashy pozwala łączyć różne tkaniny w rewelacyjne kompozycje oraz opracowywać nowe, autorskie technologie w zakresie ich formowania.
W prezentowanej w Rzymie kolekcji Autorka zrezygnowała z koloru na rzecz wyeksponowania nowoczesnych krojów w klasycznych, architektonicznych formach - kolekcja utrzymana jest w kolorach czerni, bieli i beżu, który został przez Włochów określony mianem koloru cappuccino.
Pokazy Alta Roma Alta Moda zainicjowano w 1998 roku, (choć sama tradycja pokazów jest dużo dłuższa). Miał to być sposób na przywrócenie Wiecznego Miasta – światowi mody niepodzielenie, przynajmniej na włoskim podwórku kojarzonemu z Mediolanem. W organizację pokazu Natashy Pavluchenko zaangażowała się marka LOYD, należąca do Mokate.
- Każdy z jej projektów to nienaganna linia i najwyższa, jakości wykonania z dbałością o najmniejsze detale. To arcydzieła skrojone na miarę najbardziej uznanych salonów mody – podkreśla Sylwia Mokrysz, z zarządu Mokate SA.
Jeszcze dalej idą włoscy dziennikarze i blogerzy modowi, którzy uznali, że kolekcja Natashy Pavluchenko to doskonałe połączenie słowiańskiej świeżości i tradycyjnej włoskiej, czy też francuskiej mody.
Wspólnym elementem wszystkich tych opinii była podkreślane po wielokroć elegancja i niezwykła oryginalność, która stała się znakiem rozpoznawczym projektantki z Bielsku-Białej.
Rabat 20% na produkty marki Rituals przy zakupach za min. 100 zł. Kod promocyjny obowiązuje w sklepach Rituals, aplikacji oraz na naszej stronie internetowej rituals.com. Z rabatu wyłączone są inne promocje, edycje limitowane oraz kalendarze adwentowe. Szczegóły u Partnera.
Rabat 30% na nowoczesne meble, lampy i dodatki do Twojego domu. Oferta nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi. Promocja dostępna na kare24.pl. Szczegóły na stronie.
Skorzystaj z rabatu na cały asortyment, również na produkty przecenione! Oferta dostępna w butiku przy ul. Kopernika 53a w Łodzi i na fiore.pl. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.
Rabat 30% na kompletną parę okularów korekcyjnych. Szczegóły i regulamin akcji dostępne w Salonach i na visionexpress.pl. Okulary korekcyjne są wyrobem medycznym. Więcej pod: https://visionexpress.pl/promocje/prodmed005.
Rabat 50% na drugi produkt w niższej cenie. Obejmuje wybrany asortyment dostępny w sklepach stacjonarnych, outletach, wybranych sklepach partnerskich i na pl.triumph.com. Oferta nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.
Specjalnie dla Was przygotowaliśmy niespodziankę w postaci 20% rabatu! Promocja obejmuje cały asortyment z wyłączaniem przecenionych produktów. Niektóre marki mogą być wyłączone a akcji rabatowej. Oferta dostępna na butsklep.pl i w naszym sklepie stacjonarnym. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.