Moda Makalu na jesień

Jesień według Makalu Fashion House jest opowieścią o kobiecie pełnej blasku i wdzięku - prawdziwej uwodzicielce. Kobieta Makalu nosi fiolety, ubiera się w jedwabie i modne tego sezonu tweedy.

Jesień według Makalu Fashion House jest opowieścią o kobiecie pełnej blasku i wdzięku - prawdziwej uwodzicielce. Kobieta Makalu nosi fiolety, ubiera się w jedwabie i modne tego sezonu tweedy.

Kobieta MAKALU - jesienią otula się naturalną wełną, tweedem i jedwabiem. Szlachetność tych materiałów to esencja najnowszej kolekcji. Proponowane w tym sezonie niepowtarzalne modele płaszczy i kurtek dopasowanych krojem, świetnie podkreślają kobiecą figurę. Żakiety, marynarki i spodnie to klasyka gatunku – zawsze modne, zwłaszcza w najmodniejszych krojach i kolorach.

Kobiecość według Makalu jest zdecydowanie odważna - duże dekolty w dzianinach, dopasowane fasony, mocno podkreślona talia w sukienkach, szerokie pasy, stanowiące mocny dodatek do szarości i różnych odcieni stalowej czerni.

Casualowe propozycje to dzianiny, gdzie występuje luźna struktura przędzy o matowej lub błyszczącej poświacie.

W kolekcji obecne są ciekawe połączenia deseni - kratek, panterek i pasków. Stroje wieczorowe przyciągają powabem satyny, krepy i koronki.

Całość uwodzicielskiego image dopełniają błyskotki. Duże bransolety, naszyjniki, kolczyki o kryształowej strukturze -wszystko mocno błyszczące i lustrzane - bardzo krystaliczne.
Dominują głębokie szarości i odcienie czerni, soczyste czerwienie i fiolety oraz unikalne odcienie zieleni z nutą słodkiego miodu. Klasyczny charakter całej kolekcji przełamują koronki, klamry oraz dodatki w modnych odcieniach monochromatycznych, głównie - kolorze srebrnym.
Uwodzicielska elegancja z modnym lookiem to pomysł Makalu na ten sezon

O marce Makalu:
MAKALU FASHION HOUSE to prężnie działająca, polska firma odzieżowa.Dewiza firmy MAKALU jest doskonała jakość, lekkość formy, lansowanie nowych trendów w modzie, tworzonych z myślą o kobietach, które chcą stworzyć własny styl. P. P.H. MAKALU została założona w 1995 roku przez prywatnego przedsiębiorcę – Dorotę Stolarz z siedziba w Konstantynowie Łódzkim. Obecnie firma posiada 51 punktów handlowych, z których 3 stanowią stoiska firmowe, a pozostałe to salony.
W sezonie jesień/zima 2007/08 MAKALU wprowadziło do kolekcji nowe wyroby – kurtki i płaszcze.

SKOMENTUJ (4)
Modowe Trendy – Boho
KOMENTARZE (4)
Gość We-Dwoje.pl/6 lat temu
Jakość spada z sezonu na sezon!Tak zdobywa się nowe klientki wg.makalu?
POKAŻ KOMENTARZE (4)