Co Łukasz Jemioł przygotwał na Walentynki 2015?

Przekonajcie się same!

fot. serwis prasowy Łukasz Jemioł Basic
Łukasz Jemioł, a raczej jego marka, którą sygnuje własnym nazwiskiem kończy właśnie 10 lat. W związku z tym projektant przygotował krótką kolekcję topów i bluz z napisami LOVE IS BASIC oraz SEX IS BASIC.

Kampania Walentynkowa marki ŁUKASZ JEMIOŁ BASIC

Designer wybrał do zdjęć wizerunkowych osoby z różnych środowisk zawodowych, w różnym wieku (Najstarsza osoba na zdjęciu ma 79 lat, a najmłodsza 14), pokazując tym samym, że produkty z linii BASIC skierowane są do wszystkich kobiet i mężczyzn bez względu na wiek, płeć, miejsce zamieszkania, upodobania polityczne, religijne i seksualne.
 
Łukasz Jemioł Basic - Walentynki 2015
 
„LOVE i SEX to energia, która jednoczy ludzi.  Każdy z nas może wybrać, która energia jest mu bliższa i z którą się identyfikuje. Walentynki są momentem kiedy mówimy sobie KOCHAM CIĘ, a miłość ma tak wiele barw. Oby tych momentów było w życiu każdego człowieka jak najwięcej. Tego życzę wszystkim moim klientom.“
- mówi Łukasz Jemioł


Więcej pomysłów na walentynkowy dzień:

Modowe Trendy – Boho
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)