Hand–made à porter

Pokaz, który odbył się 21 października, zainaugurował pierwszą kampanię sprzedażową w Polsce w zakresie artykułów rękodzielniczych, wytwarzanych ...
/ 31.10.2008 23:02
 Pokaz, który odbył się 21 października, zainaugurował pierwszą kampanię sprzedażową w Polsce w zakresie artykułów rękodzielniczych, wytwarzanych przez przedsiębiorstwa rzemieślnicze w Lombardii. Wydarzenie to jest częścią szerszego projektu, który przewiduje stałą obecność lombardzkiego rzemiosła w Polsce poprzez stoisko wystawiennicze Piazza Milano w warszawskim Blue City. Piazza Milano to projekt zorganizowany przez Stowarzyszenie Rzemieślników Prowincji Mediolan, przy udziale Regionu Lombardii oraz Departamentu Rzemiosła i Usług. Rzemiosło lombardzkie to centrum włoskiej tradycji i kreatywności, dla którego najlepszym określeniem jest „hand made di qualità”, co oznacza wyroby rękodzielnicze najwyższej jakości. Termin ten określa w dzisiejszych czasach nie tylko wyroby handlowe, ale również najnowszą tendencję, pojawiającą się na wszystkich znaczących rynkach, na których moda traktowana jest nie tylko jako biznes, ale również jako element określający osobowość i styl życia jednostki. Na światowych rynkach mody ręcznie wykonywane wyroby najwyższej jakości stają się coraz bardziej popularne. Wyroby rękodzielnicze, wyprodukowane z materiałów najwyższej jakości i dopracowane w najmniejszym szczególe, posiadają wyrafinowany styl, którego motywem przewodnim jest właśnie wyjątkowość i niepowtarzalność. W Stanach Zjednoczonych, gdzie większość przedmiotów produkowana jest seryjnie, wyrób rękodzielniczy ma niezwykłą wartość i jest synonimem wysokiej klasy. Podobnie jest we Włoszech, gdzie tego typu produkty traktowane są jako niezbędne elementy w garderobie każdego, kto chce się wyróżniać. Kolekcje zaprezentowane w Warszawie przez Haute Marne, Massia Pellicce, Studio Maglia, RC Moda, Lexiapel i Ornella Bijoux, rzemieślnicze zakłady lombardzkie o wieloletniej tradycji, wpisały się doskonale w tę nową tendencję. Linie zaproponowane przez marki z Regionu Lombardii obejmują różne style, począwszy od miejskiego, poprzez koktajlowy i wieczorowy, na niezobowiązującym skończywszy. Jest to wyjątkowa i niepowtarzalna odzież, jednocześnie niekrępująca w noszeniu. Zgodnie z nową koncepcją określana jest mianem „hand made à porter”. mwmedia 

Redakcja poleca

REKLAMA