Po raz kolejny jako pierwsze prezentujemy wam modowe nowości. Tym razem mamy dla was najnowszą kampanię marki Gerry Weber na wiosnę i lato 2016. Zobaczcie zatem co przygotowała marka na ten sezon.
Gerry Weber - kampania wiosna-lato 2016
W kolekcji marki nazwanej CASUAL, kluczowe są sportowe modele zestawione w naturalny i swobodny sposób, tak by podkreślić prosty, ale modowy przekaz brandu na ten sezon. Totalny relaks, ale w stylowym klimacie. W końcu moda dąży do tego by była jak najbardziej komfortowa. Byśmy mogły czuć się w niej sobą pamiętając jednocześnie o tym by wyglądać dobrze.
fot. serwis prasowy Gerry Weber
Zaś Gerry Weber COLLECTION to przede wszystkim kobiecy wygląd i proste kroje oddające miejską lekkość. Kobiecość idzie tu w parze z elegancją w tym czystym i spokojnym otoczeniu Los Angeles, choć gwar miasta jest nieustannie obecny.
Autorem sesji, która odbyła się w Los Angeles jest fotograf o międzynarodowej sławie, Paul Empson. Wykonał on zdjęcia duńskiej top modelce Marii Gregersen - efekt możecie zobaczyć poniżej.
Skorzystaj z kodu WIOSNA40 i otrzymaj 40% zniżki na produkty nieprzecenione, oznaczone tym kodem na eveline.pl/skorzystaj-z-promocji przy zakupach za min. 50 zł. Oferta ważna tylko na eveline.pl w dniach 18-24.04.2024. Kody rabatowe nie łączą się. Szczegóły na stronie.
-20% dodatkowego rabatu na kolekcję SS2024. Oferta dostępna w sklepie stacjonarnym i na www.l37.eu. Rabat dotyczy również przecenionych pozycji. Szczegóły dostępne u Partnera.
Rabat na cały asortyment dostępny w sklepach stacjonarnych i na e-clarena.eu. Promocja obowiązuje dla zamówień powyżej 100zł oraz obejmuje produkty nieprzecenione. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.