Po raz kolejny jako pierwsze prezentujemy wam modowe nowości. Tym razem mamy dla was najnowszą kampanię marki Gerry Weber na wiosnę i lato 2016. Zobaczcie zatem co przygotowała marka na ten sezon.
Gerry Weber - kampania wiosna-lato 2016
W kolekcji marki nazwanej CASUAL, kluczowe są sportowe modele zestawione w naturalny i swobodny sposób, tak by podkreślić prosty, ale modowy przekaz brandu na ten sezon. Totalny relaks, ale w stylowym klimacie. W końcu moda dąży do tego by była jak najbardziej komfortowa. Byśmy mogły czuć się w niej sobą pamiętając jednocześnie o tym by wyglądać dobrze.
fot. serwis prasowy Gerry Weber
Zaś Gerry Weber COLLECTION to przede wszystkim kobiecy wygląd i proste kroje oddające miejską lekkość. Kobiecość idzie tu w parze z elegancją w tym czystym i spokojnym otoczeniu Los Angeles, choć gwar miasta jest nieustannie obecny.
Autorem sesji, która odbyła się w Los Angeles jest fotograf o międzynarodowej sławie, Paul Empson. Wykonał on zdjęcia duńskiej top modelce Marii Gregersen - efekt możecie zobaczyć poniżej.
Darmowa dostawa oraz próbki i prezenty w każdym zamówieniu. Nie wiesz jaki kosmetyk wybrać dla swojej skóry? W Topestetic możesz skorzystać z bezpłatnej porady kosmetologów przez czat, mailowo lub telefonicznie — a także w gabinecie na warszawskim Wilanowie. Sprawdź na topestetic.pl
Rabat do 40% na wszystkie produkty ze specjalnej zakładki www.pakamera.pl/szalenstwozakupow. Odkryj niepowtarzalne produkty polskich marek w wyjątkowych cenach i ciesz się zakupami. Rabat łączy się z innymi promocjami i kodami. Szczegóły na stronie.
Najniższa cena bransoletki ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 129 zł.
Cena produktu po zastosowaniu rabatu – 103 zł.
Pozostałe produkty widoczne na zdjęciu nie są objęte rabatami
Rabat 20% na cały asortyment dostępny na naoko-store.pl, w butiku w Poznaniu (Posnania), Warszawie (Elektrownia Powiśle) oraz Łodzi (Manufaktura). Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.