Freya zaprasza Mamy i Córki na wiosenny bra-fitting

Pod patronatem marki Freya odbędzie się 29 maja największa w Polsce akcja bra-fittingowa „Mamy biust! Mama i Córka razem”

Freya zaprasza Mamy i Córki na wiosenny bra-fitting fot. serwis prasowy
To pierwsza tego typu akcja, której celem jest rozszerzanie edukacji związanej z właściwym dopasowaniem bielizny i dotarcie do nowej grupy kobiet. Duet mama i córka wspaniale przekracza granice pokoleniowe, pokazując, że bra-fitting jest ważny dla każdej kobiety bez względu na wiek.

Freya zaprasza zarówno dojrzałe mamy z nastoletnimi córkami, jak i te kobiety, które mają już dorosłe córki i przyjdą ze swoimi mamami. Jesteśmy przekonani, że bra-fitting w sposób istotny wzmacnia poziom samoakceptacji i poczucie wartości.

Freya, jako pierwsza uwzględniła różnorodność naszych biustów i sylwetek, co wpłynęło na design, jak i konstrukcje kolekcji. Kreatywna obserwacja potrzeb kobiet przyniosła brytyjskiej marce pozycję lidera i tytuł Kreatora Roku 2010. Obecnie marka proponuje miseczki od wielkości B do K, przy obwodach od 60 cm do 85 cm pod biustem.

Co to oznacza w praktyce? Każda z nas jest inna, a tylko szeroka skala rozmiarów umożliwia indywidualne dopasowanie bielizny. Wtedy nasz biust zyskuje na urodzie i zdrowiu. Znikają bóle kręgosłupa, odparzenia, z przyjemnością uprawiamy sporty. Jeżeli jednak ponad 80% kobiet (zakładam wersję optymistyczną; moim zdaniem jest to ponad 90% kobiet w Polsce) ma źle dopasowany biustonosz, to tak naprawdę mówimy o wielu milionach młodych dziewcząt i kobiet, które potrzebują pomocy.

Dlatego, tak ważne jest, aby wszystkie kobiety niezależnie od miejsca zamieszkania miały szansę z pomocą profesjonalnej bra-fitterki i bielizny w pełnej gamie rozmiarów znaleźć biustonosz idealny. W kilkudziesięciu salonach bielizny w całej Polsce właśnie 29 maja będzie można w praktyce poznać zasady właściwego dopasowania bielizny, przymierzyć różne modele biustonoszy oraz się dowiedzieć się, czym jest bra-fittingowa dieta i dlaczego kupując biustonosz warto myśleć nie tylko o stylu, ale także o rozmiarze.

Akcja „Mamy biust! Mama i Córka razem” to wspaniałe spotkanie dwóch najbliższych sobie kobiet, zauważenie swoich potrzeb i wzajemna edukacja, ponieważ bra-fitting jest obustronną wymianą naszych doświadczeń. Naszą intencją jest stworzenie mody na bra-fitting, czyli zainspirowanie kobiet do troski o zdrowie i piękno piersi. Zapraszamy na bardzo kobiece spotkanie z ze swoim biustem i marką Freya – Najlepszą Bielizną roku 2010.

Przekonajcie się, że dopasowanie biustonosza nigdy nie było tak proste!

Więcej na www.brastyle.pl



Freya jest brytyjską marką bielizny specjalizującą się w rozmiarach B-K oraz umiejętnie łączącą design ze znakomitymi konstrukcjami. W roku 1999 jako pierwsza na świecie wprowadziła do produkcji bielizny miseczkę J. Freya jest laureatem tegorocznej nagrody Lingerie Brand of 2010, przyznawanej przez kapitułę międzynarodowych targów paryskich, dla najlepszej marki i kolekcji na rok 2010. Ten tytuł potwierdził pozycję marki Freya, jako lidera w sektorze bielizny i rozmiarów DD+.
Co dają rajstopy z efektem kremu BB?
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)