Fitness według gwiazd

Bądź szczupła bez nadmiernego wysiłku. Gdy do odpowiedniej diety dodasz kilka ćwiczeń, które stosują sławne gwiazdy, efekt będzie rewelacyjny!

Fitness według gwiazd fot. ONS
Dieta poparta ćwiczeniami daje naprawdę olśniewające efekty. Wiedzą o tym Liz Hurley, Eva Longoria, Jessica Alba i Angelina Jolie. I bez obaw, wcale nie musisz wyciskać z siebie siódmych potów, by wyglądać podobnie do tych pięknych kobiet!

Rano czy wieczorem
Poranna gimnastyka pobudza metabolizm na wiele godzin. To znaczy, że po ćwiczeniach spalisz więcej energii przy codziennych czynnościach, np. przy sprzątaniu.

Pobudź krążenie
Przed wmasowaniem kremu pielęgnacyjnego zafunduj skórze masaż. Poprawi krążenie, oczyści tkanki z toksyn. Pośladki, nogi, ramiona, brzuch oklepuj, ugniataj, szczyp. Po takim zabiegu skóra ma podwójny apetyt na kosmetyki.

Na brak sił
Jeśli nie masz siły ćwiczyć, skrop koszulkę olejkiem miętowym. Badania wykazały, że sportowcy, którzy wąchali ten olejek, ćwiczyli o wiele dłużej niż inni.

Szczupłe i superzgrabne nogi według Liz Hurley

Aktorka przyznaje, że jej piękne nogi to nie dzieło natury, ale wynik intensywnego treningu. Wystarczy miesiąc ćwiczeń (np. w domu przed telewizorem) i też będziesz chętniej pokazywać nogi.

1. Stań na stopniu lub niskiej ławeczce, ugnij ręce. Opuść prawą stopę w dół i ugnij lewą, tak jakbyś chciała zejść. Zanim jednak dotkniesz podłogi, wyprostuj lewą nogę i wróć do pozycji wyjściowej. Zrób całą serię. Powtórz drugą nogą.

2. Przypnij ciężarki do kostek i połóż się na prawym boku. Wsuń zgiętą rękę pod głowę, a drugą ręką podeprzyj się na wysokości pasa. Powoli unieś ugiętą lewą nogę trochę powyżej barku. Wytrzymaj chwilę i wróć do pozycji wyjściowej. Zrób 3–4 serie na zmianę lewą i prawą nogą.

Kształtna i jędrna pupa według Evy Longorii

Kształtna pupa gwiazdy serialu „Gotowe na wszystko” zdeklasowała bezkonkurencyjną do tej pory J.Lo. Seksowna pupa wcale nie musi być mała. Powinna być jednak jędrna, sprężysta. Ponieważ pośladki składają się głównie z mięśni, pupa wygląda atrakcyjnie, gdy mięśnie są mocne, twarde.

1. Zrób krok do przodu lewa nogą i wykonuj powoli przysiad aż do momentu, kiedy kolano wysunięte do przodu znajdzie się pod kątem prostym. Tułów powinien być wyprostowany. Wróć do pozycji wyjściowej, powtórz ćwiczenie 10 razy, zmieniając nogi.

2. Uklęknij i oprzyj dłonie na podłodze. Napnij mocno pośladki i unieś ugiętą lewą nogę w bok, tak by była równoległa do podłogi. Wytrzymaj chwilę i opuść nogę, ale nie opieraj kolana na podłodze. Wykonaj 3 serie na zmianę lewą i prawą nogą.

Brzuch płaski jak deska według Jessiki Alby

Biodrówki, kusy top? Żaden problem. Jessica Alba ćwiczy z trenerem dwa razy w tygodniu.
Brzuch to często „najsłabsze ogniwo” kobiecej sylwetki. Na szczęście intensywne ćwiczenia szybko pomogą pozbyć się wstydliwej oponki tłuszczyku.

1. Połóż się na plecach i oprzyj głowę na dłoniach. Ugnij nogi w kolanach. Napnij mięśnie brzucha i unieś trochę górną część tułowia. Następnie skręć tułów, zbliżając lewy łokieć do prawego kolana. Opuść tułów i znów się unieś, zbliżając prawy łokieć do lewego kolana. Powtórz 10 razy.

2. Usiądź na podłodze i ugnij kolana, tak by stopy były oparte na podłożu. Unieś wyprostowaną lewą nogę, ręce wyciągnij przed siebie. Napnij mięśnie brzucha i opuść nieco plecy. Wróć do pozycji wyjściowej, nie opuszczając nogi. Powtórz 3 razy, opuść nogę. Powtórz prawą nogą.

Wyrzeźbione ramiona według Angeliny Jolie

Jest bardzo silna, ale wygląda pięknie i kobieco. Angelina Jolie spędza na siłowni wiele godzin.
Mięśnie znajdujące się z tyłu ramion są najsłabsze, a z biegiem czasu stają się wiotkie. Ćwiczenia sprawią, że będziesz z nich dumna.

1. Uklęknij, oprzyj się na wyprostowanych ramionach. Powoli je ugnij i opuść niżej klatkę piersiową. Trzymaj łokcie blisko ciała, biodra opuszczone. Pozostań przez chwilę w tej pozycji, wróć do pozycji klęczącej. Powtórz 10 razy.

2. Chwyć ciężarki w dłonie, stopy ustaw równolegle. Ugnij nieco kolana, rece opuść wzdłuż ciała. Następnie ugnij łokcie i podnieś ciężarki w górę, zbliżając je do barków. Wytrzymaj kilka sekund i powoli opuść ręce. Powtarzaj w krótkich seriach, po 5–6 razy.
Co Joanna Horodyńska mówi o swoim stylu?
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (6)
/9 lat temu
jak mozna noge jedna opuścić nie dotykając ziemi a 2 ugiac???
/9 lat temu
katujesz się dietami, ćwiczeniami jak sławne gwiazdy, pijesz wode ARCTICitp. a one co lifting, odsysanie tłuszczu, masażyści i kupa kasy na to wszystko... nie wierze!
/9 lat temu
Co jak co, ale ramiona Angeliny są okropne, kościste i wychudzone- gdzie tu widać ćwiczenia na siłowni?!
POKAŻ KOMENTARZE (3)