POLECAMY

Szykuje się wielka zmiana? Jedna z najpopularniejszych sieciówek zatrudniła dojrzałe modelki

Świat mody zaczyna rozumieć, że dojrzałe kobiety są piękne!

Karolina Kalinowska / 2 tygodnie temu
Szykuje się wielka zmiana? Jedna z najpopularniejszych sieciówek zatrudniła dojrzałe modelki fot. materiały prasowe

Do niedawna świat mody kojarzył się nam z wychudzonymi modelkami, które najczęściej nie miały jeszcze 20 lat. Prawdę mówiąc, ciężko sobie wyobrazić, jak ubrania pokazywane na dziewczynach noszących rozmiar 34, będą wyglądały na dojrzałych paniach, które mają kobiece kształty. 

Obecnie coraz więcej marek odzieżowych zaczyna dostrzegać, że dojrzałe modelki są mądrzejsze i równie piękne, co ich młodsze koleżanki. W sezonie wiosna-lato 2015 w kampanii marki Celine wzięła udział 80-letnia Joan Didion, a Joni Mitchell, mając ponad 70 lat, wzięła udział w kampanii Yves Saint Laurent. Podobną tendencję możemy zaobserwować na naszym rodzimym rynku. Chyba każdy doskonale pamięta piękną Helenę Norowicz reklamującą markę Bohoboco czy Nenukko. 

Czy kobieta po 40-tce może się ubierać tak, jak chce?

Dojrzałe modelki w kampanii Zary 

Wszyscy dobrze wiemy, że domy mody nie docierają ze swoimi kolekcjami i kampaniami do szerszego grona odbiorców. Dlatego bardzo ważne jest, jak na ten trend patrzą popularne sieciówki, bo ich ubrania noszą przecież ludzie na całym świecie.

W końcu pojawiło się światełko w tunelu, bo na taki krok zdecydowała się Zara. 


fot: Kristina de Coninck

W kampanii promującej linię Timeless wzięły udział jedynie dojrzałe modelki. Wśród nich znalazła się piękna polska top modelka - Małgosia Bela, która ma 40 lat. Na planie towarzyszyły jej jeszcze dwie koleżanki - Kristina de Coninck (53 lata) i Yasmin Warsame (41 lat).

Na planie każda z kobiet opowiedziała o pozytywnych zmianach, które widzi u siebie wraz z wiekiem, inspiracjach i sposobie na własny styl. 


fot: Małgosia Bela

Dużo bardziej wolę siebie dzisiaj, niż tą sprzed 10 czy 20 lat. To paradoks: starzejesz się, ale  zyskujesz pewność siebie. - powiedziała Małgosia Bela

Kolekcja Timeless to klasyczne ubrania, które mają uniwersalne barwy i ponadczasowe kroje. Sprawdzą się w każdej sytuacji i będą odpowiednie dla kobiety w każdym wieku. 


fot: Yasmin Warsame

Brawa dla tej marki! Zrezygnowali z tradycyjnej rozmiarówki. Jak nazwali rozmiar M, L i XL?

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/2 tygodnie temu
Potwoerdzam. Człowiek się starzeje, a pewności i dystansu przybywa.