Nie uwierzysz ile kosztuje ta koszulka!

Hipster - "poziom pro"

Joanna Mroczkowska / 7 miesięcy temu
fot. Vetements

Nie uwierzycie do jakich granic może posunąć się moda. A raczej marki i hipsterskie szaleństwa. Jak wiadomo marki lubują się w adaptowaniu na swoją modłę utartych stereotypów, logotypów i haseł. Tym razem przyszedł czas na DHL - firmę spedingową, którą zna chyba cały świat. Niemiecko-francuska marka Vetements postanowiła wykorzystać służbowy strój kurierów i pokazała koszulki z ich nadrukiem na swoim paryskim pokazie.

DHL to najbardziej szykowne logo sezonu

Żeby tego było mało marka życzy sobie za ten t-shirt - bagatela - nieco ponad 1000 złotych. I jak się możecie domyślić te żółte koszulki sprzedają się jak gorące bułeczki. Świat oszalał! Ale tak działa właśnie psychologia tłumu a raczej psychologia mody. Nie ważne ile to kosztuje - ważne żeby mieć u móc pokazać się innym.

A jakie jest wasze zdanie na temat tego jakże ciekawego zjawiska społecznego? Czy wy też ślepo podążacie za modą czy raczej kreujecie coś swojego i nie chcecie wyglądać jak sieciówkowe klony?

 

@vickycheung___ @christianwilmes

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika VETEMENTS (@vetements_official)

Więcej modowych hitów:

Kamizelka - hit sezonu wiosna 2016
O nie! Ten trend wraca na dobre
Nowe ikony stylu: Bella Hadid

Modowe Trendy – Boho
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
housemaster/6 miesięcy temu
Ni tylko zatrudnić się w DHL i robocze ciuchy wrzucić na eBay...