POLECAMY

Wzorki na głowie???

gosiaczek0811
napisał/a: gosiaczek0811, 2010-08-04 21:14
patrycja0303
napisał/a: patrycja0303, 2010-08-04 21:27
Takie delikatne, jeden , dwa szlaczki to spoko ;) Ale ten różowy playboy na glowie to juz przegięcie powiedziałabym ;d
agneszakrzewska
napisał/a: agneszakrzewska, 2010-08-04 21:34
podobają mi sie kiedyś mężowi robiłam takie amatorskie
magdagac1
napisał/a: magdagac1, 2010-08-04 21:36
Te na zdjęciach są beznadziejne...://
Ale podobają mi się z tyłu głowy....jakieś drobne ślaczki...
Dodam,że facet musi być łysy....(1-2mm)....
Inni odpadają...
napisał/a: kamilainikola1, 2010-08-04 21:44
Te na zdjeciach to raczej nadają się dla młodzieży,a nie dla dorosłych meżczyzn.Nie chciałabym aby mój maz miała coś podobnego na głowie
kapliczka
napisał/a: kapliczka, 2010-08-04 21:45
delikatny tak, czemu nie ;)
MarlenaZ
napisał/a: MarlenaZ, 2010-08-04 22:53
nie podobają mi sie i te na zdjeciach i wogóle
agusiazet
napisał/a: agusiazet, 2010-08-04 23:36
Nie, wg mnie są brzydkie!
marta_1820
napisał/a: marta_1820, 2010-08-05 00:09
Te na zdjęciach są brzydkie, ale delikatne tak jak kapliczka napisała - czemu nie :)
fifi150180
napisał/a: fifi150180, 2010-08-05 02:13
nie podobają mi się
sylciar
napisał/a: sylciar, 2010-08-05 03:20
mi się podobaja takie wzorki...teraz mają wakacje to niech sobie robią...u nas są w modzie i fajnie to wygląda:)
iwa643
napisał/a: iwa643, 2010-08-05 09:08
nie brzydkie