POLECAMY

Moja skóra głowy strasznie się łuszczy co mam zrobic?

napisał/a: natalla1234, 2010-05-09 17:38
Używam szamponu Joanna Rzepa szampon wzmacniający z odżywką do włosów przetłuszczających się ze skłonnością do łupieżu i wypadania, zmienić szampon?
agneszakrzewska
napisał/a: agneszakrzewska, 2010-05-09 18:22
ja bym zmieniła
sylciar
napisał/a: sylciar, 2010-05-09 19:06
ja myśle że powinnas zmienic.
eenax
napisał/a: eenax, 2010-05-09 19:32
Iść do dermatologa.

Dermatolog musi określić podłoże łuszczenia się skóry. Nie zawsze jest to zwykły łupież.
Nieleczone "zmiany" długo sie utrzymujące mogą byc przyczyna osłabienia cebulek i wypadania włosów. Co może mieć juz miejsce skoro piszesz ze używasz szamponu który jest przeznaczony do włosów z skłonnością do wypadania.

Jeżeli jednak łuszczenie pojawiło sie tylko po użyciu tego szamponu a po 9innych go nie ma to odstaw szampon i spróbuj cos innego.
szalonakisia_1
napisał/a: szalonakisia_1, 2010-05-09 19:43
Zacznij może od zmiany szamponu, dobry jest Nizoral. Jeśli nie pomoże to idź do dermatologa
megan575
napisał/a: megan575, 2010-05-09 20:49
zgadzam sie
olcia_niuu
napisał/a: olcia_niuu, 2010-05-09 22:07
Polecam Ci Skrzypowitę.
A co do szamponu to spytaj się w aptece lub swojej fryzjerki.
Lub od razu wybierz się do dermatologa.
dzitka500
napisał/a: dzitka500, 2010-05-09 23:02
lepiej zmien polecam nizoral.
abukowski15
napisał/a: abukowski15, 2010-05-09 23:56
lepiej zmien szampon
andzia7707
napisał/a: andzia7707, 2010-05-10 00:30
też bym zmieniła a jeśli nie będzie efektu wybrać się do dermatologa
foxxy9104
napisał/a: foxxy9104, 2010-05-12 18:27
najlepiej pójść z tym do dermatologa ;)
dobrym pomysłem jest kupienie naturalnego szamponu w aptece, im mniej chemii tym mniej podrażniona skóra i piękniejsze włosy więc problem powinien ustąpić,, ale i tak myśle,że najlepiej poradzi lekarz ;)