Jaką prostownicę polecacie ?

Anula16
napisał/a: Anula16 , 2010-05-28 00:26
andzia7707
napisał/a: andzia7707 , 2010-05-28 00:43
manta,tania i dobra
napisał/a: kamilainikola1 , 2010-05-28 00:51
ja mam Laudmann 3 lata juz jej uzywam a kosztowała tylko ok 30 zł
dzitka500
napisał/a: dzitka500 , 2010-05-28 01:07
tak jak pisałam poprzednio nie uwazam ze drogie to dobre czasem tansze jest lepsze
paola83
napisał/a: paola83 , 2010-05-28 01:22
Taka, by miala funkcje jonizacji (wlosy sa bardziej blyszczace i zapobiega elektryzowaniu wlosa), regulator temperarury (nie kazdaz nas moze uzywac wysokiej temp - cienkie wlosy=niska temp, grube wyzsza temp, dzieki regulacji temp. dostosujesz odpowiednia dla swoich wlosow) oraz plytki ceramiczne ( sa bardziej przyjazne dla wlosa niz metalowe czy powlekane czyms innym, nie niszcza ich tak bardzo, lepiej prostuja). Ja mam taka z brauna z tymi wlasnie funkcjami (ok 300zl) i dobrze sie sprawdza, ale tak czy siak niszczy wlosy. Prawda jest taka, ze kazda prostownica niszczy wlosy, nawet ta najdrozsza z tym, ze te tanie czy bez odpowiednich funkcji zrobia to szybciej. Dlatego uwazam, ze warto wydac troszke wiecej. Dobra prostownice kupisz juz za jakies 150zl w zwyz. I polecam takich firm jak wlasnie Braun i Babyliss.
sylciar
napisał/a: sylciar , 2010-05-28 04:28
Ja polecam z philipsa z płytką ceramiczną i chłodzącą włosy.Troszkę droższa ale fajna:)
ksewus
napisał/a: ksewus , 2010-05-28 10:10
ja nie urzywam prostownicy ale z filipsa sanawet dobre
napisał/a: agneszakrzewska , 2010-05-28 10:43
mam taką za 4o zł i jest dobra
napisał/a: Mariuszysko1 , 2010-05-28 10:46
Prostownice niszczą włosy,a szczególnie nie są polecane,po porodzie,włosy które w ciąży pięknie rosły mogą zacząć wypadać,a prostownica może w tym pomóc
mnonka
napisał/a: mnonka , 2010-05-28 11:27
Prostownica 2 w 1 DYNORA DY-277
aredzimska
napisał/a: aredzimska , 2010-05-28 14:54
ja mam taką tanią - nawet nie pamiętam firmy i jest ok. miałam kiedyś rowenta i leży nieużywana w szafie a tania nie byłą
abukowski15
napisał/a: abukowski15 , 2010-05-29 00:36
ja mam najtansza i nie narzekam