POLECAMY

Jak zaradzić wypadaniu włosów w młodym wieku?

napisał/a: pinkyy , 2011-12-30 01:29
Witajcie. Mam 15 lat i strasznie wypadają mi włosy. Wiecie coś może o jakimś delikatnym preparacie, tabletkach ?
napisał/a: marzenkusia , 2011-12-30 10:17
Jeśli na prawdę Ci wypadają (masz łyse place itp.), to musisz iść do lekarza. Jeżeli jednak jest to zwykłe wypadanie, to się nim nie przejmuj. Każdy musi codziennie stracić jakąś ilość włosów, żeby mogły wyrosnąć nowe - jedni więcej, inni mniej. Żywotność włosa to ok. 6 lat. Wzmożone wypadanie natomiast może być wywołane braniem leków, zmianami w gospodarce hormonalnej lub chorobami. Pamiętaj jednak, że są okresy, kiedy wypada więcej włosów (u jednych to jesień, u innych zima...).Możliwe też, że łamią się, a nie wypadają.
Często szczotkuj włosy, bierz jakieś suplementy ze skrzypem, używaj maski Henna Vax, możesz też iść do fryzjera na ampułkę wzmacniającą (chodzi się raz na 6 tygodni, a efekt widać już za pierwszym razem), susz włosy, nie chodź w mokrych (są wtedy bardziej narażone na łamanie i zniszczenia), nie związuj ich, nie prostuj itp. Chroń włosy przed zimnem (noś czapkę), gorącem (np. od prostownicy - stosuj przeznaczone do tego preparaty; suszarki - szczotkuj włosy podczas suszenia, trzymaj suszarkę w odległości ok. 20 cm od głowy) i nasłonecznieniem.
wiolamyszka
napisał/a: wiolamyszka , 2011-12-30 11:12
Ja miałam taki okres jakieś dwa lata temu (no niecałe) brałam różne preparaty, ale nic nie działało... Wątpie, żeby istniał cudowny lek... Spróbuj bellise, albo coś innego z apteki- zapytaj farmaceuty- może coś poleci, jeśli naprawdę cie to niepokoi to idź do lekarza, bo przyczyn może być wiele. Ewentualna wizyta u dermatologa- obejrzy skórę głowy (bo to też może być przyczyna!!), może brak ci witamin, może za bardzo je niszczysz np. suszysz suszarką, prostownicy używasz, za dużo lakierów, farb itp... Znajdź przyczynę najpierw. Pozdrawiam serdecznie.
napisał/a: edyta261279 , 2011-12-30 19:09
Potwierdzam opinie poprzedniczek,wypadanie włosow wiaze sie ze zmiana pory roku,brakiem witamin w organizmie a takze podczas zazywania lekow,cierpia nie tylko włosy ale takze paznokcie i kosci,udaj sie najlepiek do lekarza,jestes zbyt młoda,zeby eksperymentowac na wlasna reke...
Aramait
napisał/a: Aramait , 2011-12-30 22:10
Jeżeli nie jest to problemy wymagający konsultacji z lekarzem spróbuj preparaty ziołowe np z wyciągiem ze skrzypu. Można je kupić w aptece i są w formie tabletek. Dodatkowo dużą skuteczność daje mgiełka do włosów Radical firmy Farmona z wyciągiem ze skrzypu. Jest łatwa w użyciu i bardzo tania.
napisał/a: maka556 , 2011-12-31 17:12
Witam moim zdaniem może to być przyczyna niedoczynności tarczycy ponieważ sama od dwóch lat się z tym zmagam do tego doszło osłabienie szybkie łapanie na wadze oczywiście ciągle tłumaczyłam to farbowaniem zła dieta aż do momentu gdy zaczeły mi brwi i rzęsy wylatywać wtedy udałam się do lekarza i bum okazało sie że to niedoczynność tarczycy jest winowajcą biore leki i jest teraz coraz lepiej ale to wcale nie musi być to ale lepiej sprawdzic
napisał/a: maka556 , 2011-12-31 17:13
Witam moim zdaniem może to być przyczyna niedoczynności tarczycy ponieważ sama od dwóch lat się z tym zmagam do tego doszło osłabienie szybkie łapanie na wadze oczywiście ciągle tłumaczyłam to farbowaniem zła dieta aż do momentu gdy zaczeły mi brwi i rzęsy wylatywać wtedy udałam się do lekarza i bum okazało sie że to niedoczynność tarczycy jest winowajcą biore leki i jest teraz coraz lepiej ale to wcale nie musi być to ale lepiej sprawdzic