POLECAMY

Czy to możliwe?

Katalina
napisał/a: Katalina , 2010-02-14 23:36
Czy to możliwe, by kosmetyk, którego używało się z powodzeniem przez dosyć długi czas. Który jak dotąd świetnie i bez zarzutu sprawował się na skórze, nagle powodował niepożądane reakcje? Np po kilku miesiącach stosowania kiedy sprawdzała się rewelacyjnie, nagle powodował powstawanie wypieków na twarzy, albo świąt skóry?
mnonka
napisał/a: mnonka , 2010-02-14 23:44
może trzeba sprawdzić datę ważności? albo coś zmienili, dodali coś co miało pomóc, a tobie zaszkodziło
aga1601
napisał/a: aga1601 , 2010-02-15 00:02
Możliwe jeśli kosmetyk stracił ważność
sylciar
napisał/a: sylciar , 2010-02-15 00:29
Tak możliwe,może był przechowywany nie zgodnie z poleceniem albo stracił ważność
fifi150180
napisał/a: fifi150180 , 2010-02-15 00:50
tak Kasiu, to możliwe, ostatnio kupiłam mężowi antyperspirant pod pachy którego używa od ponad roku i wyszło mu takie uczulenie, że wyglądał jak poparzony
szalonakisia_1
napisał/a: szalonakisia_1 , 2010-02-15 00:59
tak, może się zepsuł
iwa643
napisał/a: iwa643 , 2010-02-15 09:05
tak też spotkałam sie z takim czyms
bialymotyl
napisał/a: bialymotyl , 2010-02-15 10:08
Aczy to kosmetyk z jednego opakowania czy uzywasz klejne? bo czasem producent jest inny. Czasem coś jest wyprodukowane w wielkiej Brytani a już inny np w Posce. TA SAMA FIRMA A RÓŻNE FABRYKI. Ja zauważyłam to na pastach do zębów. Jedna była z WB a druga ze Świdnicy. Po chwili gdy przyjrzałam sie opakowaniom różniły sie .Nawet kolor Pasty był różny czyli i skład troche inny. Może u Ciebie też tak jest.
napisał/a: niechcemisie , 2010-02-15 10:21
Ja czytałam w babskiej gazecie o czymś takim. Pisało, że po pierwsze - jeśli kosmetyk był przechowywany przez sprzedawcę w nieodpowiednich warunkach, a takie warunki są np. w kioskach, to może wywoływać reakcje uczuleniowe. Po drugie, jeśli używa się długo tego samego kremu, trzeba co jakiś czas zrobić sobie przerwę, a nawet zmienić krem z dwóch powodów: długo stosowany MOŻE ZACZĄĆ UCZULAĆ SKÓRĘ, która wcześniej przyjmowała go dobrze, powód drugi - możemy nie zauważyć, że potrzeby naszej skóry trochę się zmieniły, a nasz krem odwalił już swoją robotę i jego czas się skończył.
napisał/a: niechcemisie , 2010-02-15 10:23
Ja czytałam w babskiej gazecie o czymś takim. Pisało, że po pierwsze - jeśli kosmetyk był przechowywany przez sprzedawcę w nieodpowiednich warunkach, a takie warunki są np. w kioskach, to może wywoływać reakcje uczuleniowe. Po drugie, jeśli używa się długo tego samego kremu, trzeba co jakiś czas zrobić sobie przerwę, a nawet zmienić krem z dwóch powodów: długo stosowany MOŻE ZACZĄĆ UCZULAĆ SKÓRĘ, która wcześniej przyjmowała go dobrze, powód drugi - możemy nie zauważyć, że potrzeby naszej skóry trochę się zmieniły, a nasz krem odwalił już swoją robotę i jego czas się skończył.
eenax
napisał/a: eenax , 2010-02-15 10:25
Jak najbardziej możliwe.
Nawet po kilku latach stosowania nagle organizm może odmówić współpracy z danym kosmetykiem.
No i często formuły kosmetyków są zmieniane (mimo ze my tego nie widzimy w kosmetyku), dostawcy półproduktów się zmieniają itp.
Niestety te nieformułowania receptur strasznie mnie wkurzają właśnie przez to ze zauważam inne działanie na skórę.
olcia_niuu
napisał/a: olcia_niuu , 2010-02-15 10:59
Używałam fluidu z miss sporty 3 bo świetnie pachniał i dobrze matował,potem przeszłam na maybelline i z ciekawości po jakimś czasie kupiłam sobie znowu ten z miss sporty.
Po pierwsze:zmieniło się opakowanie
Po drugie:konsystencja była rzadsza
Po trzecie:nie pachniał tylko śmierdział
Po czwarte:jak go nałożyłam strasznie piekła mnie twarz

Tak się wkurzyłam,ale niestety,tak samo wkurzają mnie z rexony sztyfty,ja używam biorhytm,i raz słyszę,że produkują raz że nie,opakowania się zmieniają,zapach trochę też się zmienił,co się dzieje;]