POLECAMY

czy przydzie w tym miesiącu?

emma-j
napisał/a: emma-j, 2010-10-20 16:48
czy jak stosowałam kiedyś te tabletki anty to bedee mieć teraz nie reguralną miesiączke/ bo powinnam prawdłowo dostać a nie mam.
loony83
napisał/a: loony83, 2010-10-20 17:34
Na początku może być nieregularna, bo organizm wyrównuje poziom hormonów, ale jeżeli coś cie niepokoi to najlepiej udaj się do ginekologa.
w17865
napisał/a: w17865, 2010-10-20 19:41
miesiączka zapewne bedzie nieregularna w zależnosci od ordganizmu ale na pewno po kilku cyklach się wyrówna
whisper2
napisał/a: whisper2, 2010-10-21 13:19
może byś nieregularna nawet przez kilka miesięcy, ale z czasem powinna się ładnie uregulować
pisklakowa
napisał/a: pisklakowa, 2010-10-21 14:55
tak,po tabletkach przez klika miesiecy okres może byc nie rególarny.
kapliczka
napisał/a: kapliczka, 2010-10-22 17:23
to normalne, choć u mnie było tak jak przy braniu tabletek
sylciar
napisał/a: sylciar, 2010-10-23 16:46
zdarza sie, moze wystapic okres nieregularny a unormuje sie po 2-3 miesiacach