POLECAMY

Co zrobić, gdy podkład wygląda na twarzy jak rozlany?

napisał/a: roksi112, 2011-10-04 12:46
mam taki problem gdy robię makijaż uzywam bazy pod makijaz lub kremu nawilżajacego dopiero potem nakładam podkład po krotkim czsie moj makijaż wygląda na twarzy jakby sie zwazył wygląda to okropnie
justynaJ04
napisał/a: justynaJ04, 2011-10-04 13:07
Hej od kiedy tak jest moze zmien kosmetyk dziwne pozdrawiam
magdagac1
napisał/a: magdagac1, 2011-10-04 13:29
Dzieje się tak kiedy masz nieodpowiednio pobrany krem pod makijaż.Najlepiej jest spojrzeć na opis i zobaczyć czy nadaje się on pod make-up.
Drgua opcja to po prostu za duża ilość nałożonego podkładu.
fliebe
napisał/a: fliebe, 2011-10-04 15:19
zmień kosmetyk jaki używasz pod makijaż
MamaNaEtacie
napisał/a: MamaNaEtacie, 2011-10-06 00:09
wiesz albo jest to wina podkładu albo bazy. a nie lepiej kupic kompatybilne kosmetyki? np soraya baza plus podkład?:) polecam
MamaNaEtacie
napisał/a: MamaNaEtacie, 2011-10-06 00:09
wiesz albo jest to wina podkładu albo bazy. a nie lepiej kupic kompatybilne kosmetyki? np soraya baza plus podkład?:) polecam