Twórczynią marki jest Cecilia Garofano, która nie pije kawy, natomiast uwielbia herbaty. Tak zrodził się pomysł na nową markę Teaology. Na jej powstanie miała wpływ również miłość piękna, wysoko zaawansowanych badań i poszukiwań skutecznych rozwiązań kosmetycznych.
Jak powstają kosmetyki Teaology?
Najcenniejsze odmiany herbat, zbierane są ręcznie, a ich obróbka opiera się na ekskluzywnej technologii. Pozwala ona pozyskać i utrwalić składniki aktywne o silnym działaniu przeciwutleniającym i anti-aging w innowacyjnych i nadzwyczaj skutecznych kosmetykach.
Badania marki Teaology doprowadziły do opracowania unikalnej technologii ekstrakcji (wyodrębniania i pozyskiwania) czynników aktywnych z herbaty. Proces ten polega na pozyskiwaniu z naparu (z całych liści herbaty) aktywnego koncentratu będącego naturalnym źródłem polifenoli i
prawdziwym eliksirem piękna dla skóry.
Ten wysoko oczyszczony i skoncentrowany napar z herbaty stanowi podstawę wszystkich formuł Teaology i używany jest w kosmetykach zamiast wody.
Rabat na cały asortyment dostępny w sklepach stacjonarnych i na e-clarena.eu. Promocja obowiązuje dla zamówień powyżej 100zł oraz obejmuje produkty nieprzecenione. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.
Rabat do -30% na wybrane nowości z kolekcji Wiosna/Lato 2024 i wiele więcej! Oferta dostępna w sklepach stacjonarnych i na gomez.pl. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.
Produkt widoczny na zdjęciu nie jest objęty rabatami.
-20% dodatkowego rabatu na kolekcję SS2024. Oferta dostępna w sklepie stacjonarnym i na www.l37.eu. Rabat dotyczy również przecenionych pozycji. Szczegóły dostępne u Partnera.
Rabat 25% na zakupy za minimum 499 zł w sklepie internetowym www.karcher.pl. Oferta dotyczy produktów nieprzecenionych z kategorii Home&Garden i nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły na stronie www.