Lara Stone nową ambasadorką L’oréal Paris

Modelka Lara Stone została nową twarzą marki L’oréal Paris. Będzie rzeczniczką kosmetyków do makijażu oraz pielęgnacji i koloryzacji włosów. Dołączy tym samym do grona innych znanych ambasadorek marki takich jak Beyoncé Knowles, Doutzen Kroes, Eva Longoria, Laetitia Casta, Freida Pinto, Julianne Moore, Hugh Laurie i Jane Fonda.
/ 08.11.2013 11:46

Lara Stone to nieziemska piękność. Jej zjawiskowe kształty, niezwykle kobieca sylwetka jak u Brigitte Bardot i seksowny, charakterystyczny uśmiech z diastemą sprawiły, że stała się prawdziwą ikoną. Wyjątkowa i wyrafinowana uroda, która całkowicie zaskoczyła świat mody i wyniosła Larę na sam szczyt sceny modelingu.

Lara jest uważana za jedną z najlepszych światowych top modelek, czasem nazywana wręcz antymodelką ze względu na swoją wyrazistą urodę i osobowość w unormowanym środowisku  modowym. Po powrocie z przerwy w karierze, którą zrobiła, aby urodzić swoje pierwsze dziecko, Lara błyszczy bardziej niż kiedykolwiek i właśnie została nową rzeczniczką L’Oréal Paris.

- Lara to prawdziwa współczesna ikona. Jej buntownicza, zadziorna, zmysłowa uroda sprawiła, że Lara jest tak silna i odnosi duże sukcesy. Mimo to pozostaje ona niezwykle autentyczna, szczera, wrażliwa i zabawowa. Uwielbiam jej obrazoburczy styl i sposób w jaki zawsze wyróżnia się na pokazach mody, w których bierze udział. Jesteśmy podekscytowani możliwością powitania tej niezwykłej kobiety i młodej matki w naszym zespole - mówi Cyril Chapuy, Globalny Prezes Marki L’Oréal Paris.

Lara Stone, córka Anglika i Holenderki, została zauważona przez agenta gdy miała 12 lat podczas rodzinnego wyjazdu do Paryża i rozpoczęła pracę już jako nastolatka. Dopiero w 2006 roku, kiedy została wybrana przez Givenchy do zaprezentowania kolekcji na wybiegu w ramach Fall Couture Show, jej kariera naprawdę się rozpoczęła. Od tamtej pory brała udział w pokazach dla praktycznie każdego dużego domu mody, w tym dla Chanel, Prady, Louis Vuitton, Marca Jacobsa, Lanvin i Fendi; stała się też muzą dla projektantów. 

Zobacz także: Katy Perry i jej nowy zapach

Lara pojawiła się w wielu kampaniach reklamowych (podpisała umowę na wyłączność z Calvinem Kleinem) i w każdym ważniejszym magazynie o modzie. Nawiązała bliską znajomość z byłą redaktorką magazynu Vogue, Carine Roitfeld, która poświęciła jej całe wydanie czasopisma. Zapoczątkowało to długotrwały i bliski związek z magazynem i jego międzynarodowymi wydaniami, których okładki Lara zdobiła prawie dziesięciokrotnie.

 - Schlebia mi, że mogę dołączyć do L’Oréal Paris. Możliwość wypowiedzenia słów „jesteś tego warta” do kobiet na całym świecie to wielki zaszczyt. L’Oréal Paris to marka, która zawsze rozumiała, że piękno i osobowość idą w parze. W pełni identyfikuję się z wartościami marki biorąc pod uwagę moją historię i karierę. Piękno jest czymś, co same dla siebie tworzymy. Jest to potężny sposób na zadeklarowanie kim naprawdę jesteśmy -  oznajmia Lara Stone

Lara ma 29 lat, jest żoną brytyjskiego aktora Davida Williamsa, a w maju 2013 roku została mamą.

Lara będzie rzeczniczką dla przyszłych innowacji produktów w kilku kategoriach, w tym makijażu, pielęgnacji włosów i koloryzacji włosów. Dołącza do grona rzeczniczek L’Oréal Paris takich jak Beyoncé Knowles, Doutzen Kroes, Eva Longoria, Laetitia Casta, Freida Pinto, Julianne Moore, Hugh Laurie i Jane Fonda.

Polecamy: Avon otworzył sklep online

Redakcja poleca

REKLAMA