Kształtna pupa

Wcale nie musi być szczupła! Każda pupa może wyglądać atrakcyjnie, także ta krągła i kobieca. Ważne jednak, by odpowiednio ją pielęgnować.

Kształtna pupa fot. FREE
Zabiegi na pupę szybko dają efekty – już po 3 tygodniach. Ważna jest jednak systematyczność. Połącz pielęgnację domową z ćwiczeniami i wizytami w gabinecie.

Abc pielęgnacji
- złuszczanie.
Wiadomo, nic tak szybko nie wygładzi skóry na pośladkach jak solidny peeling. Aby jeszcze zintensyfikować działanie scrubu, wmasuj go w skórę na sucho, przed prysznicem. Najlepiej 1–2 razy w tygodniu.
- masowanie. To pupa lubi najbardziej. Solidny masaż (np. za pomocą specjalnego masażera) ma działanie antycellulitowe, pomaga wyszczuplić i ujędrnić ciało.
- aplikacja kosmetyku. Połącz ją z masażem. Na co dzień możesz stosować specjalne ujędrniające balsamy na pupę, ale jeśli masz widoczny cellulit – lepsze będą kosmetyki rozwiązujące jednocześnie ten problem.

Kosmetyki antycellulitowe stosuj cały rok, profilaktycznie. Te w postaci ampułek działają intensywniej.

Szczupła v. kobieca
- chuda wcale nie musi oznaczać atrakcyjnej.
Jeśli brak jej jędrności, wydaje się płaska. w takim wypadku na plaży unikaj klasycznego bikini – lepsze będą majtki z falbankami.
- przy szczupłej chłopięcej sylwetce (bez talii) pupa "znika". Naucz się chodzić, kołysząc biodrami.

- duża pupa będzie wyglądać sexy, jeśli skóra będzie na niej jędrna, a pośladki ładnie zaokrąglone. To się naprawdę podoba facetom!
- na plaży noś bikini ze sznurkami – pupa wygląda w nich lepiej (i smuklej) niż w zabudowanych majtkach.

Kształtny trening
1. Jeśli chcesz wysmuklić i ujędrnić swoją pupę,
zacznij ćwiczyć – bez tego trudno osiągnąć wymarzony efekt. Najlepsze będą ćwiczenia aerobowe, wykonywane przez 40–50 minut 3 razy w tygodniu.
2. Po jakimś czasie powinnaś zmodyfikować trening, ustawiając np. bieżnię tak, aby maszerować pod górkę w szybkim tempie. W ten sposób wydłużysz krok, a mięśnie pośladków będą pracowały intensywniej.
3. Trening połącz z ćwiczeniami (wymachy, unoszenie nóg). Wykonuj je bezpośrednio po treningu, po 15 powtórzeń w 3 seriach.

Idealna ekspozycja
- pupę najładniej podkreślają spodnie. Jeśli masz zgrabne nogi, koniecznie w tym sezonie noś szorty – są bardzo modne i sexy.
- wśród spodni wybieraj fasony lekko dopasowane, z paskiem zapinanym na biodrach (obniżona talia dzieli pupę w poprzek, zmniejszając ją o połowę).
- dobrze, aby spodnie miały szersze nogawki. Zamiast ciasno opinać pupę, materiał miękko opada po bokach – w ten sposób łatwo zamaskujesz dysproporcje figury.
- unikaj rurek, gdy masz pupę o kobiecych kształtach. Kostki będą w nich wyglądały szczupło, ale pupa wyda się ogromna. Powiększą ją też spodnie z wysokim stanem.


Masaż antycellulitowy - pośladki
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (4)
/7 lat temu
powiem,ze cwicze codziennie brzuch,nog rece posladki i efekty widze cwicze 5 miesiecy :) naprawde pomaga,posladki sa ładne i brzuch i rece ,a nogi smukłe:) mimo,ze naleze do osob szczuplych:)
/7 lat temu
bo każda kobietka chce ładna być i chce czuć się atrakcyjna a przez to wyda dużo pieniędzy byleby ten efekt był... sama bym wolała wydać na jakieś wspomagacze, tabletki żeby pozbyć się cellulitu niż np na jakiś zabieg odsysania iść :D
/8 lat temu
gdzie można zobaczyć wyniki sondy???
POKAŻ KOMENTARZE (1)