Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder

Kupując odżywczy krem do skóry dłoni marki La Mer oraz róż i pędzel Bobbi Brown z limitowanej edycji możesz wesprzeć kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi. Kampania prowadzona jest przez Estée Lauder i ma za zadanie wspierać edukację oraz badania medyczne.

Jesienią, jak co roku, The Estée Lauder Companies poprowadzi globalną Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi (Breast Cancer Awareness (BCA) Campaign). Coroczna Kampania Różowej Wstążki jest także hołdem oddawanym jej inicjatorce i współtwórczyni Evelyn H. Lauder. W ramach kampanii prowadzone będzie wiele działań profilaktycznych i informacyjnych. W tegorocznej edycji aż piętnaście marek kosmetycznych Estée Lauder połączy siły, aby zbierać fundusze na rzecz The Breast Research Foundation®, wspierającej edukację i badania medyczne.

Zobacz też: Skóra piękna, rozświetlona i zdrowa - rady dermatologa

Wśród nich znajdą się marki La Mer i Bobbi Brown. W czasie trwania kampanii w sprzedaży pojawi się specjalna edycja kremu do rąk The Hand Treatment La Mer, a także limitowany The Pink Set, zawierający róż Embossed French Pink Blush i pędzel Mini Face Blender Brush. Część dochodu ze sprzedaży produktów wesprze badania fundacji.

Krem do rąk La Mer

Krem do rąk La Mer  /The Hand Treatment, 369 zł/100 ml

Róż Bobbi Brown

Zestaw French Pink Set od Bobbi Brown - Róż Embossed French Pink Blush i pędzel Mini Face Blender Brush, 232 zł/8 g

Kampania BCA która została zapoczatkowana w 1992 r., prowadzona jest dzisiaj w ponad 70 krajach. W jej wyniku zebrano ponad 35 milionów dolarów, dzięki których ufundowano 140 grantów Breast Cancer Research Foundation® (Fundacji Badań nad Rakiem Piersi) na badania medyczne. Tegoroczna edycja będzie obfitować w rozmaite działania informacyjne i profilaktyczne. Rozdawane będą miliony słynnych Różowych Wstążek oraz broszury informujące o korzyściach płynących z wczesnego wykrycia choroby oraz rozpowszechniające informacje na temat zdrowia piersi.

Sprzedaż limitowanych edycji renomowanych kosmetyków, pozwoli zebrać fundusze na kolejne działania Kampanii. W ramach Global Illumination Initiative na różowo zostaną podświetlone najbardziej znane budynki i zabytki na całym świecie, aby zwrócić uwagę na problem raka piersi wśród kobiet. Znane osobistości wezmą udział w działaniach jako Światowi Ambasadorzy Kampanii Różowej Wstążki.

Zobacz też: Sposoby na trwałe pozbycie się blizn

WIĘCEJ INFORMACJI: www.bcacampaign.com i www.facebook.com/bcacampaign

Źródło: Materiały prasowe

Czym są markery nowotworowe? [video]
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)