Czy wiesz jak mieć płaski brzuch?

Płaski brzuch to kwestia nie tylko estetycznego wyglądu. Sprężystość jego mięśni jest ważna też ze względów zdrowotnych.

Czy wiesz jak mieć płaski brzuch? fot. Czy.wieszjak.pl

Unikaj białego pieczywa, makaronu, ryżu i ziemniaków – wybieraj pełnoziarniste pieczywo, kasze, brązowy ryż, razowy makaron, sałatki, surówki, ale bez wysokokalorycznych sosów i majonezu, ewentualnie z jogurtem naturalnym lub oliwą z oliwek.

Zrezygnuj z cukrów – słodyczy, słodzenia herbaty, wysokosłodzonych soków owocowych, świeżych owoców (zawierają dużo fruktozy, naturalnej formy cukru). Za to możesz jeść owoce - są niskokaloryczne, dostarczają witamin, składników mineralnych, błonnik.

Każdy posiłek spożywaj powoli - po ok. 20 minutach od rozpoczęcia posiłku podwzgórze (ośrodek w mózgu odpowiedzialny za uczucie głodu i sytości) mogło wysłać sygnał do żołądka, że się najadłeś.

Pij niegazowaną wodę – ok. 2 litry dziennie - bez wystarczającego zapasu wody nerki (odpowiadają za oczyszczanie organizmu) nie mogą wydajnie pracować, metabolizm nie funkcjonuje prawidłowo, tłuszcz nie ulega należytemu spalaniu.

Ruszaj się 3 razy w tygodniu po pół godziny – biegaj i spaceruj szybkim krokiem - poprawisz wydolność serca, przyspieszysz spalanie tłuszczu. Najlepiej ćwicz wczesnym rankiem, przed śniadaniem - wtedy organizm najlepiej spala tłuszcz. Po kilku godzinach snu poziom cukru jest niski, a zmuszony do wysiłku organizm spala własne zapasy.

Ćwicz mięśnie brzucha - da to pożądane efekty tylko wtedy, gdy połączysz ćwiczenia z odpowiednią dietą - bez niej możesz wytrenować mocne mięśnie brzucha, ale ukryte pod warstwą tkanki tłuszczowej. Wykonuj ćwiczenia regularnie przez 15 minut 2 razy dziennie.

Zadbaj o prawidłową postawę – nie garb się – będziesz wydawać się niższa, brzuch uwypukli się. Pamiętaj o prostych plecach - ściągnij łopatki, unieś głowę, napnij pośladki - sylwetka nabierze lekkości, brzuch stanie się mniej widoczny.

Poznaj niezwykły zabieg, dzięki któremu schudniesz!
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)