W aurze mundialu

Limitowane edycje wód zapachowych stworzone specjalnie na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej.

w_aurze-copy.jpgCo mają wspólnego sportowe emocje z kosmetykami? Okazuje się, że są doskonałym pretekstem do lansowania i sprzedawania nowości. Według badań przeprowadzonych przez firmy kosmetyczne – produkty z logo związanym z mundialem czy inną imprezą sportową sprzedają się znacznie lepiej!

Miłośnicy limitowanych edycji kosmetyków mogą je nabyć w wersji dla panów, a w przypadku niektórych marek (na przykład Lacôste, Puma czy Adidas) również dla pań.
Świeże, ożywcze kompozycje zapachowe idealnie pasują, zarówno do osób, które same dbają o aktywność fizyczną, jak i tych pasjonujących się sportem jedynie... przed telewizorem.

w_aurze_srodek.jpg

(1) Avon Pro Sport, woda toaletowa 150 ml – 26,90 zł;
(2) Chanel Allure Homme Sport, woda toaletowa 20 ml + 2 wymienne wkłady po 20 ml każdy – 261 zł;
(3) Lacôste Cool Play, woda toaletowa 75 ml – 188 zł;
(4) Moschino Friends, woda toaletowa 75 ml – 202 zł;
(5) David Beckham Instinct, woda toaletowa 50 ml – 115 zł;
(6) Puma Soccer dla panów, woda toaletowa 50 ml – 99 zł;
(7) Adidas Victory League, woda toaletowa 100 ml – 63 zł.

Marta Sadkowska/ Viva!
Wywiad z vlogerką Aliną Rose
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)