POLECAMY

Jedna z marek kosmetycznych wprowadza usługę personalizacji perfum

Chciałybyście takiem mieć?

Małgorzata Machnicka / 3 miesiące temu
Jedna z marek kosmetycznych wprowadza usługę personalizacji perfum fot. materiały prasowe

O miejscach, gdzie możesz wykreować swój własny zapach, z pewnością już słyszałyście. Teraz, pod logo słynnego Burberry nie tylko macie wpływ na to, jakie składniki zostaną wykorzystane w perfumach, ale możecie też zdecydować o wyglądzie flakonu.

W ramach usługi dostępnych jest siedem unikatowych zapachów skomponowanych według życzeń klienta. Wszystkie składniki zostały starannie zebrane i wyselekcjonowane według receptur legendarnego perfumiarza Francis Kurkdjian.

Warto wspomnieć również o tym, że mieszanki z kolekcji posiadają zróżnicowane stężenie procentowe poszczególnych komponentów, które dobierane są w zależności od preferencji kupującego.

Po zachwycie nad azjatyckimi kosmetykami, przyszedł czas na...


Gotowe zapachy trafiają do prostych flakoników z przeźroczystego szkła, które podlegają personalizacji. Buteleczki można udekorować skórzaną kokardką - do wyboru aż 16 kolorów oraz osobistym monogramem - do trzech znaków.

W kolekcji dostępnych jest kilkanaście kompozycji, od morskich przez kwiatowe aż po ciepłe i zmysłowe. Linia Burberry Bespoke dostępna jest wyłącznie w siedmiu butikach Burberry, w tym przy Montenapoleone w Mediolanie, na Regent Street w Londynie i przy Rue du Faubourg Saint-Honoré w Paryżu.

Kim Kardashian rusza z własną marką kosmetyczną


fot. materiały prasowe Burberry

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)