Owocowe pocałunki

Błyszczyk Juicy Gelée pachnie owocami (malinami, grejpfrutem lub porzeczką) i wspaniale „lakieruje usta”. Zobacz też inne nowości.

owoc1.jpgKolejna porcja nowości z drogeryjnych półek. Kosmetyki wybrała Marta Sadkowska z Vivy!








owoc04.jpgMiłość w Azji
Flakoniki perfum KenzoAmour (50 ml – 297 zł) przypominają wazony z lat 60. Forma butelki może sugerować, że zapach jest mocny
i nietypowy, ale zawartość jest pełna słodyczy i elegancji. Na nowy zapach Kenzo składają się kwiaty wiśni i plumerii, kadzidło, wanilia, biała herbata i ryż.

owoc05.jpgModne kreski
Modne kreski na górnej powiece w stylu lat 60. zwykle są czarne, ale eye liner universel Sephora Professionnel (29 zł) sprawia, że mogą być w każdym kolorze. Pędzelek z przezroczystym płynem macza się po prostu w dowolnym cieniu do powiek. Efekt jest doskonały. Do tego jeszcze mocny makijaż rzęs wykonany wydłużającym tuszem (np. Heleny Rubinstein Surrealist (130 zł).


Unikat
owoc10.jpg

Do niedawna tak ekskluzywne marki, jak: Revive, Dr Sebagh, Santa Maria Novella, 4mula, Malin + Goetz, REN można było kupić wyłącznie w niszowych perfumeriach Paryża, Londynu czy Nowego Jorku. Teraz są dostępne w pięknym salonie w warszawskim Hotelu Europejskim. Na dole jest perfumeria, a na górze salon kosmetyczny, pracujący na wybranych markach pielęgnacyjnych – kusi wysmakowane, komfortowe wnętrze i unikatowe zabiegi.

Owocowe pocałunki
Błyszczyk Juicy Gelée Lancôme (88 zł) pachnie owocami (malinami, grejpfrutem lub porzeczką) i wspaniale „lakieruje usta”. Jest dosyć gęsty i lepki, ale nie klei się i nie rozmazuje. Nadawany przez niego niewiarygodny połysk rekompensuje nawet brak pędzelka (nakładanie palcami nie zawsze jest wygodne).

owoc03.jpgW kratkę
Tej jesieni tkaniny w kratę królują nie tylko na wybiegach. Jean Paul Gaultier ubrał flakon z limitowanej edycji swojego kultowego męskiego zapachu Le male w szkocki kilt (125 ml – 298 zł). Z kolei gwiazda najnowszego makijażu Chanel – uniwersalny puder rozświetlający do twarzy Pink Lamé (156 zł) odtwarza nieregularny splot tweedowej lamy, charakterystyczny dla słynnych żakietów tej marki.




owoc08.jpgHokus Pokus
Abracadabaume Perfect Illusion Garancia (30 ml – 140 zł) to naprawdę magiczny preparat. Zawiera substancje pochodzenia naturalnego, które pochłaniają promienie UV i emitują światło, co optycznie koryguje zmarszczki i rozszerzone pory. Dostępny tylko w perfumeriach Sephora.

Z morza
Jeśli Twojej twarzy brak blasku, sięgnij po lekki krem energetyzujący Energising Vitality Cream Thalgo na bazie wyciągów morskich. Nakładanie go jest bardzo przyjemne, a efekty działania szybko widoczne – cera jest lepiej nawilżona i elastyczna (50 ml – 122 zł).

Oko w blasku luksusu
Ekskluzywna seria kosmetyków przeciwzmarszczkowych Kanebo Sensai Premier, z unikalnym systemem wspierającym mechanizmy samonaprawy uszkodzonych łańcuchów DNA, zapewnia wyjątkowo skuteczną pielęgnację. Najnowszy krem pod oczy (15 ml) o bogatej konsystencji nawilża i wygładza skórę.
Wywiad z vlogerką Aliną Rose
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/10 lat temu
ten błyszczyk to istny cud