Nowa odsłona AXE na przekór męskim stereotypom

Po co Ci coś innego, gdy masz to coś swojego?

Małgorzata Machnicka / 4 miesiące temu
fot. FREE

Axe - topowa męska marka prezentuje nową serię produktów, która ma za zadanie podkreślić indywidualność mężczyzn. Badania przeprowadzone na zlecenie marki AXE ukazały, że Panowie wciąż odczuwają presję męskich stereotypów narzucanych im przez otoczenie. Marka postanowiła to zmienić!

Pielęgnacja i ochrona? Tak, ale tylko skrojona na miarę. Podkreślająca styl i osobowość. Dokładnie tak jak nowe kosmetyki AXE - Adrenaline, Signature i Urban. Wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie AXE, w których wzięło udział ponad 3 500 tysiąca mężczyzn z 10 krajów świata, dowodzą, że 9 na 10 kobiet uznaje za bardziej atrakcyjnych mężczyzn, którzy nie boją się być sobą, podczas gdy tylko 20% pań docenia stereotypowo męski wzorzec.

Współczesny, atrakcyjny mężczyzna stawia na oryginalność i indywidualizm – w życiu i w pielęgnacji. Dlatego marka AXE wprowadza na rynek zupełnie nowe portfolio kosmetyków, stworzone z myślą o mężczyznach, którzy nie boją się być sobą i chcą podkreślić swój styl. AXE Adrenaline, AXE Signature i AXE Urban – to różne style, różne światy i różne emocje. Tak jak różni są współcześni mężczyźni.

Nowe portfolio Axe kusi oryginalnymi, eleganckimi opakowaniami, różnorodnymi kompozycjami zapachowymi, ale i innowacyjnym podejściem do pielęgnacji. W każdej linii znajdują się antyperspiranty oraz kosmetyk w formie perfumowanego spray’u. Mają one wyjątkowo trwały zapach, nie tylko dzięki zawartości kompozycji na poziomie wody toaletowej, ale przede wszystkim dzięki doskonale skomponowanym zapachom zawierającym ciężkie, wyjątkowo trwałe nuty. Badania przeprowadzone w celu sprawdzenia trwałości zapachu dowiodły, że po użyciu kosmetyków jest on wyczuwalny na skórze nawet po 10 godzinach od aplikacji. Zapach umieszczono w opakowaniu z praktyczną pompką.

Wywiad z vlogerką Aliną Rose
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)