Lolitki

Producenci prześcigają się w tworzeniu kosmetycznych gadżetow. Lecz nie są to wcale zabawki dla małych dziewczynek.

 
Przestało nas dziwić, że kremy zapobiegające zmarszczkom czy preparaty do odchudzania reklamują szczupłe nastolatki, które z pewnością nie mają jeszcze takich problemów. Chcemy wyglądać tak jak one, a propozycje koncernów kosmetycznych mają nam tylko w tym pomóc.
 
W końcu w każdej z nas jest mała dziewczynka i pewnie dlatego tak lubimy nasze kosmetyczne zabaweczki, czyli słoiczki z kremami, zabawne flakony perfum, cukierkowe produkty do makijażu. Jak się okazuje, a świadczą o tym wyniki sprzedaży, nie tylko nastolatki uwielbiają różowe szminki, pachnące słodko błyszczyki, kolorowe tusze do rzęs, landrynkowe cienie do powiek i lakiery do paznokci. Istnieją firmy (na przykład Sephora, Pupa) specjalizujące się w produkcji kosmetycznych gadżetów, a szacowne marki znane z luksusowych produktów skutecznie odmładzają swój wizerunek, tworząc kosmetyki kierowane do coraz młodszych kobiet. Wszystko jest bardziej w stylu lolitki niż wampa, który na dobre znika z wybiegów i magazynów mody. Kult kobiety zastępuje fascynacja kobietą-dzieckiem. Zabawne gadżety, słodkie zapachy, kolory przyciągają nie tylko nowe młodziutkie klientki, ale też ich mamy, a nawet babcie, które chcą być wiecznie młode.
 
 

Dior Princess Ring – pierścień z błyszczykami lub cieniami do powiek, 195 zł
 
 

Nowoczesna wersja zapachu Miss Dior – Miss Dior Chérie. Wśród pachnącychskładników znajdziemy sorbet truskawkowy i karmelizowany popcorn – wodaperfumowana 50 ml – 310 zł
 
 

Helena Rubinstein Stellars Gloss – błyszczyk, 100 zł
 
 

Paco Rabanne Ultraviolet Fluoressence – woda toaletowa, 80 ml – 214 zł
 
 

Chanel Le Vernis – lakier do paznokci, 89 zł
 
 

Chanel Lumieres Facettes – świetliste cienie do powiek, 204 zł
 
Marta Sadkowska/ Viva!

Wywiad z vlogerką Aliną Rose
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (2)
natalia/9 lat temu
pierścień diora wygląda bardzo ciekawie do noszenia sie pewnie nie nadaje ale jako gadżet robi wrażenie
Dona/10 lat temu
Widac trendy z Azji zczynają miec wzięcie w Europie. Moda na Lolitki w serokim znaczeniu przyszła z Japonii. Najpierw kosmetyki pewnie niedługo bedą serwowane takie ubrania dla kobiet-dziewczynek. Pozatym te gadżety są nietylkon ładne ale i niesamowicie praktyczne:)