Córka Jaggera w kampanii perfum

Wybór Georgii May Jagger rozpoczyna nową erę zapachu Angel

fot. serwis prasowy

Nowy rozdział

Najnowsza odsłona kampanii reklamowej zapachu Angel, Thierrego Muglera różni się od dotychczasowych i tradycyjnych kampanii, ale  nowa komunikacja tworzy doskonałą harmonię z odważnym i śmiałym stylem, niezmiennie charakterystycznym dla marki. Twarzą zapachu została Georgia May Jagger, córka słynnego rockmana Micka Jaggera i modelki Jerry Hall, która sama była kiedyś muzą Thierrego Muglera.

Efekt Angel

Przywołując wiele twarzy zapachu, nowa komunikacja Angel odkrywa ponadczasowy styl i odzwierciedla “efekt Angel”… jak wyjaśnia Christophe de Lataillade, Dyrektor Kreatywny Clarins Fragrance Group:
Efekt Angel to metamorfoza kobiety, która uosabia różne fasety zapachu: fasetę niebiańską, kosmiczną, fasetę smakowitą oraz fasetę zmysłową. Efekt Anioła jest wyrazem uniwersalnej młodości i przemawia do nas zupełnie nowym językiem.
Kampania, stworzona przez norweskiego fotografa mody i reżysera filmowego Sølve Sundsbø, prezentuje niespotykany styl, który otwiera drzwi do nowej legendy Angel. Hasłem przewodnim kampanii jest "beware of angels" czyli "strzeż się aniołów"

W ramach kampanii ukaże się także film reklamowy z Georgią May, jego premiera 23 września, czekamy z niecierpliwością!

Jak waszym zdaniem jak wypadła Georgia May?
Wywiad z vlogerką Aliną Rose
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)