Alergia po szamponie?

Dla wypróbowania kupiłam sobie szampon, jednak po nim strasznie swędzi mi głowa. Swędzi tak mocno, że cały czas się drapię i już mam pełno strupków na głowie. Czy to reakcja uczuleniowa po tym szamponie? Czy muszę wybrać się do dermatologa, czy może jakieś specyfiki z apteki pomogą?

Dla wypróbowania kupiłam sobie szampon, jednak po nim strasznie swędzi mi głowa. Swędzi tak mocno, że cały czas się drapię i już mam pełno strupków na głowie. Czy to reakcja uczuleniowa po tym szamponie? Czy muszę wybrać się do dermatologa, czy może jakieś specyfiki z apteki pomogą?
Asia

 

Witam

Jeżeli na twojej głowie pojawiły się strupy spowodowane drapaniem, musisz wybrać się do dermatologa. Skutkiem uczulenia po szamponie może być zaczerwienie, podrażnienie skóry głowy, świąd. Jeśli drapanie pojawiło się zaraz po zmianie szamponu, a nigdy wcześniej nie miałaś takich problemów, natychmiast zmień szampon na stary. Potrzebujesz delikatnych preparatów. Udaj się do lekarza, nie rób nic na własną rękę. Gdyż możesz pogorszyć sytuację.

Pozdrawiam

Agnieszka Obstawska - trycholog, badania skóry głowy, zabiegi fryzjerskie

www.handsomemen.pl

Jak prawidłowo myć włosy
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)