Skandalista Calvin Klein przeszedł samego siebie, bo wiosenna odsłona reklamy #MyCalvins łamie wszelkie standardy? W końcu cała kariera bielizny CK oparta jest na kontrowersyjnych reklamach. Jednak tak odważnie jeszcze nie było. W zeszłym sezonie na bilbordach na całym świecie, nawet w Warszawie, widniał roznegliżowany Justin Bieber czy Kendall Jenner. Tym razem projektant i jego marketingowy team poszedł o krok dalej.
A ty co robisz w swoich Calvinach - reklama CK
Wiosenno-letnia kampania Calvina Kleina #MyCalvins opiera się na...zbliżeniach. Kendall Jenner wymownie "objada się" grejpfruitem. Abbey Lee Kershaw trzyma ręce w majtkach... A do tego Klara Kristin i Saskia de Brauw w równie dwuznacznych ujęciach fotografa Harleya Weiera.
Calvin Klein znów bardzo odważnie
Wiadomo, że seks jest dźwignią handlu dlatego też marki stawiają na ten aspekt ludzkiego życia. Głosy zza Oceanu jednak mówią, że reklamy #MyCalvins są zbyt seksistowskie a marka przekroczyła granicę. Kolejną. A jakie jest wasze zdanie?
Więcej modnych hitów na lato:
6 żelaznych zasad mody
Seksowny zestaw na wiosenne party
Długie sukienki na wiosnę i lato