Reebok Classic x Face Stockholm - Moda wiosna 2016 - Tylko u nas

Reebok Classic x Face Stockholm fot. serwis prasowy Reebok
Zobaczcie!
Joanna Mroczkowska / 07.07.2016 16:39
Reebok Classic x Face Stockholm fot. serwis prasowy Reebok

Energiczna eksplozja kolorów tworzy podstawy kampanii, która podkreśla odważną estetykę kolekcji. Czyli jak umiejętnie można połączyć modę z urodą? Reebok Classic kontynuuje współpracę z FACE Stockholm łącząc nowoczesne, odważne kolory zainspirowane paletą do makijażu szwedzkiej marki z kultowym kształtem butów Reebok Classic. A my jako pierwsze pokazujemy najnowszą sesję wizerunkową, która jest efektem tek kolaboracji. Zobaczcie na Polki.pl w pierwszej kolejności!

Reebok Classic x Face Stockholm

Obie marki kierują się ambicją wzmocnienia pozycji kobiet i zaszczepienia w nich niczym nie skrępowaną pewność siebie. Eksplozja kolorów tworzy podstawy kampanii, która podkreśla odważną estetykę kolekcji. Charakterystyczne barwy nawiązują do klasyki makijażu FACE Stockholm,
a jednocześnie sprawiają że buty są jeszcze bardziej atrakcyjne. Kolory tworzące całość  tworzą neutralną paletę stylizacji, dodatkowo mieszając różne kształty pokazują jak przestronne jest zastosowanie butów w tworzeniu różnych looków.

Reebok fot. serwis prasowy Reebok

reebok
fot. serwis prasowy Reebok

Nasza miłość do kolorów i eksperymentów przekłada się na stworzenie kolekcji która zainspiruje kobiety do zabawy kolorem i sprawi, że poczują się one bardziej pewne siebie.

- mówią Martina i Gun z FACE Stockholm

W kampanii udział wzięły znane modele butów Reebok Classic - Classic Leather, CL Nylon, Princess, InstaPump Fury, LX 8500 oraz zupełnie nowy model sandałów InstaPump Fury, które dostosowane są do gamy zestawów, poczynając od garniturowych spodni, przez jedwabną sukienkę, kończąc na cekinowych szortach. Jak wam się podoba ta koncepcja?

reebok classic
fot. serwis prasowy Reebok

Więcej modowych hitów:

Nowy trend - stanik noszony na top? Do bikini zrewolucjonizuje modę plażową? 15-latka została twarzą Chanel?!

Redakcja poleca

REKLAMA