POLECAMY

Jako pierwsze pokazujemy najnowszą odsłonę kampanii Reebok Classic

Zobaczcie, co tym rzem przygotowała dla was ta znana marka

Jako pierwsze pokazujemy najnowszą odsłonę kampanii Reebok Classic fot. serwis prasowy Reebok

#Freeyourfury czyli kolejna dawka emocji od Reebok Classic w wykonaniu ambasadorów. Od kilku dni w sieci możecie znaleźć wideo, które jest owocem współpracy z ambasadorami Reebok Classic - Radzimira Dębskiego - JIMKA, Marty Wierzbickiej, Natalii Nykiel, Arety Szpury i Alana Andersza. Wygodna i dobra stylówka, dopełnienie scenicznego look’u i must have sezonu. W ten sposób ambasadorzy marki podsumowali promowany model butów FuryLite. Jednak jak interpretują hasło przewodnie kampanii?

#Freeyourfury - jak ambasadorzy interpretują nowe hasło kampanii

#Freeyourfury to proste i silne wezwanie do uwolnienia wewnętrznej furii i podążania własną drogą, niezależnie od wzbudzanych kontrowersji. Jeśli to, co robisz, nosisz, mówisz czy myślisz, nie podoba się innym, to inni mają problem, a nie Ty! Na pierwszy ogień poszła aktorka Marta Wierzbicka, która przyznała, że hasło promujące najnowszą kampanię kojarzy jej się z uwolnieniem swojego prawdziwego ja.

Teatr pozwala mi przybrać wiele masek. Uwalniam swoją furię zarówno jako ja – Marta Wierzbicka, kiedy jestem czymś mocno wkurzona i np. idę na fitness, ale równocześnie wiem że mogę się wyżyć w teatrze kiedy gram i nie jestem sobą. Jest to dobry sposób na uwolnienie swoich emocji, bo zawsze możesz zrzucić winę, że to nie Ty oszalałeś tylko postać, którą grasz.

- mówi aktorka Marta Wierzcicka

fot: serwis prasowy Reebok Classic

Uwolnij emocje! Pozwól poczuć chwile, zapomnij o wszystkim i po prostu poddaj się emocjom.

- dodaje Areta Szpura

Piosenkarka Natalia Nykiel natomiast utożsamia się z nim na scenie. Jest to miejsce, w którym może wszystko z siebie wyrzucić.

Lubię tworzyć i stanowi to dla mnie fajną odskocznię od codzienności. To niesamowite uczucie kiedy wychodzisz na scenę i wiesz, że robisz coś nie tylko dla siebie, ale też dla tych, którzy są w tym samym miejscu i w tym samym czasie. Uwalnianie swojej furii interpretuję bardzo pozytywnie, wyzwalam swoje dobre emocje, którymi mogę zarazić innych.

- mówi Natalia Nykiel

fot: serwis prasowy Reebok Classic

 Alan Andersz patrzy na to samo hasło trochę inaczej:

#Freeyourfury kojarzy mi się z uwolnieniem czegoś, co już się w tobie nie mieści. Jest to zarówno siła w mięśniach, jak i informacje w głowie. To jest to, co nas przepełnia, a żeby zachować równowagę, musimy nadmiar tej „furii” oddać światu.

 

Jednak do nas najbardziej trafia interpretacja Radzimira Dębskiego:

Jak wpiszecie ten hasztag w internety to znajdźcie filmik, w którym gram na bębnach to totalnie najlepiej zrozumiecie co czuje, bo mówienie o muzyce jest jak tańczenie o architekturze.

 

Kilka dni temu w sieci pojawiło się również wideo, będące owocem współpracy z ambasadorami Reebok Classic. Rytm wybijany przez JIMKA nadaje tempa nowej produkcji. W filmie prezentującym model FuryLite, ambasadorzy marki pokazują, czym jest dla nich hasło kampanii #freeyourfury.

Więcej modnych ubrań i dodatków:

12 rzeczy, które stylowe kobiety robią każdego dnia
8 sukienek, które każda kobieta powinna mieć w szafie
#ListaZakupów: modna ramoneska na początek wiosny

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)