Tylko u nas! Najprzystojniejszy polski muzyk w nowej kampanii Reebok

Jest moc!

Karolina Kalinowska / 5 miesięcy temu
Tylko u nas! Najprzystojniejszy polski muzyk w nowej kampanii Reebok fot. Reebok Classic

Przystojny Radzimir Dębski wziął udział w sesji marki Reebok. Tym razem motywem przewodnim zdjęć jest trend athleisure, czyli konsekwentne połączenie casualu z elementami stricte sportowymi, które doskonale oddaje charakter dwóch linii marki - Classic i Sport.  

JIMEK w najnowszej kampanii Reebok

fot: Reebok Classic/Asia Pułko

Radzimir Dębski, który jest ambasadorem marki, wziął udział w ulicznej sesji zdjęciowej. Jej motywem przewodnim jest luz, swoboda, casualowe ubrania oraz sportowe buty. Dlaczego? Te elementy garderoby od kilku sezonów rządzą "ulicą". Tego wyrazem jest trend athleisure. Kilka lat temu z pewnym sceptycyzmem podchodzono do łączenia sportowych elementów garderoby z ubraniami, które nosimy na co dzień. Dziś tego typu stylizacje nikogo już nie zaskakują i znajdują coraz szersze grono zwolenników.

fot: Reebok Classic/Asia Pułko

Reebok znany ze streetwearowego charakteru i kultowych modeli, których reedycje cieszą się sporym zainteresowaniem, prezentuje sposób na pogodzenie dwóch odłamów brandu - Sport i Classic. Uliczny klimat, oversizowe ubrania oraz sportowe buty. To jeden z dowodów na to, że sport z modą uliczną żyją ze sobą w symbiozie i mają się coraz lepiej.  Dlatego też bohater sesji tym razem postawił na eksperyment i swój klasyczny zestaw uzupełnił ZPump Fusion 2.0. z kolekcji sportowej.

fot: Reebok Classic/Asia Pułko

Więcej modnych propozycji na lato 2016:

Nasz hit! Wygodne szorty na gorące dni Wybrałyśmy najładniejsze worki z aktualnych kolekcji Z polską metką: 18 hitów na lato

Tylko u nas! Wyjątkowa rozmowa z Michałem Szulcem
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)