Od dawna głośno robi się wokół przycisku "nie lubię" na Facebooku. I chociaż największy serwis społecznościowy początkowo nie chciał wprowadzać tej funkcjonalności w obawie przed hejterami, to najwidoczniej Zuckerberg musiał zmienić zdanie, bo przycisk ostatecznie się pojawi. Ale w zupełnie innej formie, niż moglibyśmy się spodziewać.
Testy już się zaczęły. Dostęp do nich mają tylko losowo wybrani użytkownicy. Maja ocenić funkcjonalność oraz jakość korzystania z nowego przycisku.
Gdzie pojawi się przycisk "nie lubię"?
Przycisk, pomimo oczekiwań, wcale nie pojawi się obok przycisku "lubię to" czy innych emotikonek, które już teraz dostępne są na Facebooku. Ma być dostępny jedynie w Messengerze, aby urozmaicić dyskusji na czacie. Takie rozwiazanie ograniczy też hejt, który mógłby się pojawić po wprowadzeniu przycisku "nie lubię" obok kciuka w górę.
Zawsze testujemy nowe sposoby, dzięki którym Messenger stałby się bardziej zabawny i wciągający. Ten mały test ma umożliwić ludziom dzielenie się emoji, które najlepiej przedstawia ich uczucia. - stanowisko Facebooka
30% rabatu na cały asortyment przy zakupach za min. 229zł. Rabat nakłada się w koszyku po wpisaniu kodu oferty i spełnieniu warunków oferty. Nie łączy się z innymi ofertami. Nie dotyczy produktów przecenionych, pomadek Almost Lipstick in Black Honey, miniproduktów, zestawów oraz nowości. Oferta dostępna w salonach firmowych i na clinique.com.pl. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.
Rabat 30%* od 299 złotych i prezent** od 499 złotych w salonach Estēe Lauder oraz na www.esteelauder.pl. *Wykluczenia: linia AERIN, Luxury Collection, Re-Nutriv, zestawy, nowości, produkty mini i przecenione. Nie łączy się z innymi rabatami. **Oferta ważna do wyczerpania zapasów. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.
Rabat 50% na drugi produkt w niższej cenie. Obejmuje wybrany asortyment dostępny w sklepach stacjonarnych, outletach, wybranych sklepach partnerskich i na pl.triumph.com. Oferta nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.