Kilka dni temu pisałyśmy o tym, że do Biedronki wraca, ukochana przez wszystkie dzieciaki, promocja na pluszowe „Świeżaki". Pamiętacie, jaki był na nie szał przy poprzedniej edycji?!
O świeżakowej gorączce w porę przypomniał sobie największy konkurent portugalskiego dyskontu - Lidl. Tego samego dnia, kiedy wystartuje promocja w Biedronce, niemiecka sieć supermarketów wprowadzi do swoich sklepów niemal identyczne maskotki.
To już pewne! Kultowe maskotki wracają do Biedronki!
Kolekcja maskotek dostępnych w Lidlu obejmować będzie sześć najpopularniejszych warzyw i owoców: jabłko, marchewkę, pomidora, brokuł, banana oraz śliwkę.
Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska o najnowszej akcji mówi:
Kolekcję Lidlaków z Ryneczku Lidla wprowadziliśmy w odpowiedzi na liczne prośby naszych klientów, którzy zgłaszali chęć nabycia takich zabawek dla swoich dzieci. Oferowane przez nas pluszaki wyróżnia uczciwa, niska cena.
Popularny sklep znika z polskiej mapy spożywczaków
Jaka będzie można otrzymać Lidlaka?
Niemiecka sieć zamiast organizować akcję lojalnościową, po prostu będzie sprzedawać maskotki. Cena za jedną maskotkę to 9,99 złotych. Przypomnijmy, że w Biedronce nawet po zdobyciu 30 naklejek (co oznacza minimum 10 zakupów powyżej 40 zł, z kartą Moja Biedronka i za każdym razem z warzywami w koszyku), cena za Świeżaka wyniesie 19,99 złotych.
fot. materiały prasowe LIDL