POLECAMY

Po wakacje do Lidla. Dyskont wprowadza sprzedaż wycieczek

Najtańsza oferta to Zakopane za 309 zł, a najdroższa - wyprawa na Kilimandżaro za około 11 tysięcy złotych.

Edyta Liebert / tydzień temu
Po wakacje do Lidla. Dyskont wprowadza sprzedaż wycieczek fot. Fotolia

Nie tylko smaki świata, nie tylko światowe marki, a... podróże. Lidl zaproponował coś, czego żaden dyskont do tej pory nie ośmielił się zrealizować z takim rozmachem. Wprowadził usługę Lidl Podróże, która może zrewolucjonizować turystyczną branżę w Polsce.

Nowość! Różowa czekolada, i to bez barwników?!

Lidl Podróże - sieć sklepów sprzedaje marzenia

Nowa usługa pod nazwą Lidl Podróże startuje we wtorek, 12 września. Dotychczas żadna sieć handlowa z taką dużą liczbą sklepów nie oferowała wycieczek na taką skalę. Niegdyś Biedronka i Alma reklamowały wycieczki w swoich gazetkach reklamowych, jednak nie było mowy o wprowadzeniu takich usług na stałe.

Lidl Podróże - tanio i przeciętnie czy drogo i luksusowo?

Lidl dzięki ponad 600 placówkom, w których może rozprowadzać katalogi produktowe, sieć jest w stanie wynegocjować specjalne warunki dla swoich klientów. Co dwa tygodnie w Lidlu będą się więc pojawiać oferty, które dyskont będzie miał na wyłączność. Przykładowo, nie zabraknie wycieczki do Zakopanego czy Janowa Podlaskiego, lecz także dla spragnionych wrażeń znajdzie się w ofercie Indonezja, Emiraty Arabskie, Tajlandia. W fantastycznych, konkurencyjnych cenach kupimy też wyjazdy do europejskich państw: Włoch, Francji czy oczywiście Niemiec. W sprzedaży pojawią się oferty znanych biur podróży, m.in. Rainbow Tours czy Volare Travel. Lidl ma je mieć na wyłączność - katalog ofert ma zmieniać się co 4 tygodnie.
 

Lidl Podróże - zakupy online lub przez infolinię

Sprzedaż wycieczek będzie realizowana przez internet lub infolinię. Dlaczego nie w sklepach? Zadecydowały przyczyny ekonomiczne i estetyczne.
Lidl nie będzie biurem podróży, ale agentem turystycznym. Chce być poważnym graczem i stawia na jakość i produktów, i współpracy ze znanymi markami czy gwiazdami, np. Heidi Klum, z którą stworzył kolekcję "Esmara by Heidi". 83 odzieżowe produkty trafią do sklepów już 18 września.
 
Infolinia i sprzedaż: 
+48 61 862 22 22 
www.lidl-podroze.pl

10 najlepiej sprzedających się kosmetyków w drogeriach internetowych

Źródło, screeny: materiały prasowe Lidl Polska
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)