Tragicznie zmarła Księżna Diana reklamuje chińską bieliznę. Zastanawiacie się jak to możliwe? Pewien producent postanowił wykorzystać żyjącą do dziś popularność Królowej Ludzkich Serc, wypuszczając na rynek biustonosze sygnowane jej imieniem.
W sesji zdjęciowej reklamującej produkt wzięła udział modelka o urodzie mocno zbliżonej do Diany a hasło przewodnie kampanii brzmi: „Poczuj romantyzm brytyjskiej monarchii”.
Czy zbieżność 13-tej rocznicy śmierci celowo zestawiono w czasie z kampanią reklamową? Nie wiadomo, lecz skandal wybuchł w momencie, gdy zdjęcia do złudzenia przypominającej Dianę modelki pojawiły się na jednym z tamtejszych lotnisk. Podróżujący do Shenzhen, Sam Chambers powiedział, że sam długo nie mógł uwierzyć w to co zobaczył. Roznegliżowana, do złudzenia przypominająca postać Diany Spencer, kobieta w diademie grała na skrzypcach a dookoła niej biegał blond włosy chłopiec.
W związku z medialnym szumem i oburzeniem brytyjskich władz producent bielizny zdecydował się wydać oświadczenie, w którym twierdzi, że jego produkt powołany został jeszcze za życia Księżnej.
Fani Księżnej Diany są oburzeni zachowaniem bieliźniarskiej spółki i uważają, że firma najwyraźniej próbuje zarobić na jej wizerunku. Przypomnijmy, że Lady D. zginęła w wypadku samochodowym 31 sierpnia 1997 roku.
A oto i kolejny dowód na to, że najlepszym sposobem na promocję jest oczywiście skandal.
dailymail.com