Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
fot. Logoshop
1
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
2
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
3
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
4
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
5
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
6
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
7
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
8
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
9
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
10
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
11
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
12
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
13
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
14
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
15
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
16
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
17
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
Rabat na cały asortyment dostępny w sklepach stacjonarnych i na e-clarena.eu. Promocja obowiązuje dla zamówień powyżej 100zł oraz obejmuje produkty nieprzecenione. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.
Rabat 30%* od 299 złotych i prezent** od 499 złotych w salonach Estēe Lauder oraz na www.esteelauder.pl. *Wykluczenia: linia AERIN, Luxury Collection, Re-Nutriv, zestawy, nowości, produkty mini i przecenione. Nie łączy się z innymi rabatami. **Oferta ważna do wyczerpania zapasów. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.
Skorzystaj z kodu WIOSNA40 i otrzymaj 40% zniżki na produkty nieprzecenione, oznaczone tym kodem na eveline.pl/skorzystaj-z-promocji przy zakupach za min. 50 zł. Oferta ważna tylko na eveline.pl w dniach 18-24.04.2024. Kody rabatowe nie łączą się. Szczegóły na stronie.
Rabat do -30% na wybrane nowości z kolekcji Wiosna/Lato 2024 i wiele więcej! Oferta dostępna w sklepach stacjonarnych i na gomez.pl. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.
Produkt widoczny na zdjęciu nie jest objęty rabatami.
-20% dodatkowego rabatu na kolekcję SS2024. Oferta dostępna w sklepie stacjonarnym i na www.l37.eu. Rabat dotyczy również przecenionych pozycji. Szczegóły dostępne u Partnera.