Jakość, pomysłowość i nowoczesność to słowa klucze, co przejawia się w podejściu do detali, sylwetek i palet kolorystycznych. Inspiracje kolekcji to dwa kluczowe trendy, znamienne dla sezonu wiosna-lato 2011. Pierwszy, luźno określony mianem „Preppy Sport” odnosi się do stylu szkolnego lat 60. angielskich i amerykańskich uniwersytetów. Drugi, nazwany „Coast Line” wprowadza bardziej zrelaksowaną i luźną poetykę do kolekcji przypominając, że morze zawsze pozostaje bliskie sercu marki Henri Lloyd.
fot. Henri Lloyd
Kolekcja Henri Lloyd w stylu marynarskim dla mężczyzn - wiosna/lato 2011
Rabat do -40% przy zakupie min. 2 sztuk na cały asortyment marki answear.LAB. Oferta dostępna na www.answear.com. Szczegóły na stronie.
Rabat 20% dla wszystkich klientów przy zakupach za min. 150 zł. Oferta obowiązuje w sklepach stacjonarnych oraz na www.calzedonia.com, nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły w sklepach i na stronie.
Rabat 30% przy zakupie min. 2 sztuk (z wyłączeniem kolekcji Pure Vibrance). Oferta dostępna w salonach stacjonarnych i na eolsen.pl. Szczegóły u Partnera.
Aż 25% zniżki na wszystkie produkty kosmetyczne cenionej marki RevitaLash oferującą m.in. najlepszą na rynku odżywkę do rzęs. Oferta i szczegóły dostępne na revitalash.pl.
Rabat do -30% na wybrane produkty przy zakupie min 2 sztuk. Szczegóły i oferta dostępne na www.answear.com.
Rabat 20 % na jeden nieprzeceniony artykuł dostępny w sklepach stacjonarnych i na VANGRAAF.COM. Z rabatu można skorzystać tylko jeden raz i nie można go łączyć z innymi promocjami. Wypłata w gotówce, zakup karty podarunkowej lub zwrot za dotychczas zakupione artykuły są wykluczone. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.