Kolekcja adidas Originals jesień/zima 2010/2011

adidas Originals na sezon jesień/zima 2010 to kolejne ekscytujące, modowe zestawienia dla fanów miejskiego stylu. Nowa kolekcja dzięki łączeniu nowatorskich koncepcji i klasycznych projektów, każdemu miejskiemu zwierzakowi pozwoli zaprezentować swoją oryginalność i wyrazić siebie poprzez ubranie.
/ 01.09.2010 07:31

adidas Originals na sezon jesień/zima 2010 to kolejne ekscytujące, modowe zestawienia dla fanów miejskiego stylu. Nowa kolekcja dzięki łączeniu nowatorskich koncepcji i klasycznych projektów, każdemu miejskiemu zwierzakowi pozwoli zaprezentować swoją oryginalność i wyrazić siebie poprzez ubranie.

Jesień i zima zbliżają się nieubłaganie, a wraz z ich przyjściem znika z ulic oryginalność i kolor. Ludzie uciekają w beże i szarości i w ten sposób, jak kameleony wtapiają się w bure miasta. adidas Originals przeciwstawia się nudzie i proponuje odskocznię do świata mody i miejskiego stylu.

Kolekcja na jesień i zimę 2010 to połączenie klasyki z nowatorskimi pomysłami. Popularną gamę ponadczasowych produktów adidas odświeżono, wzbogacając ją o nowe pomysły i najmodniejsze obecnie style. Dzięki temu najnowsza propozycja adidas Originals to sportowo-miejska linia o wielu obliczach, z którą żaden trip po mieście nie będzie nudny.

Przystanek nr 1: Nowoczesna klasyka
Najważniejszym wydarzeniem zbliżającego się sezonu będzie premiera uwspółcześnionych wersji modeli adidas Originals, uwielbianych przez fanów miejskiego, stylowego obuwia. Kultowe już modele adidas zostały odświeżone i zyskały nowy, wyjątkowy wygląd. Dzięki temu w sezonie jesień/zima 2010 zaprezentowane zostaną nowe wcielenia takich modeli jak: Superstar, Samba, Forum czy Stan Smith. Jednocześnie projektanci marki zadbali, by zachowany został klasyczny look Originals z jego charakterystycznym, zawsze rozpoznawalnym symbolem – koniczynką.

Jesień i zima będą również czasem narodzin nowej linii obuwia typu „lifestyle-tech” Softwear. Znakiem rozpoznawczym tej kolekcji jest połączenie zaawansowanych technologicznie materiałów i cienkich, lekkich tkanin, które podnoszą komfort użytkowania i nadają obuwiu futurystyczny wygląd. W tej linii znajdą się różne modele dla dziewczyn i chłopaków, dostępne w szerokiej gamie kolorów, które ożywią każdy szary dzień.

Przystanek nr 2: Ulica sznurówkowa
Damska kolekcja adidas Originals to połączenie oryginalności oraz współczesnych stylów, widocznych w ulicznej, swobodnej i kobiecej modzie sportowej. W tym sezonie propozycje projektantów adidas Originals pozwolą każdej dziewczynie wyrazić siebie na swój własny, niepowtarzalny sposób. Szczególnie warto zwrócić uwagę na nowy trend zaproponowany w linii Relace z kolekcji Women’s Select – indywidualną stylizację ubrań przy pomocy… uwaga…sznurówek!!! Każda kobieta może zostać własna stylistką! Dzięki tworzeniu swoich własnych, indywidualnych wzorów, nie trzeba będzie się obawiać, że zobaczymy kogoś ubranego identycznie. Linia Relace to znane, klasyczne modele takie jak bluza Supergirl Tracktop, a także nowe, zaskakujące fasony obuwia: Relace MID oraz Relace Boot. Linia dla kobiet, stanowiąca integralną część kolekcji Originals, z pewnością przemówi do wszystkich dziewczyn, które lubią czuć się wyjątkowo.


Przystanek nr 3: niebieskie światło
Najmłodsze dziecko adidas Originals – kolekcja A.039 powraca z nowymi propozycjami zestawień ubrań dla dziewczyn i chłopaków oraz rozszerzoną gamą produktów. Kolekcja składa się z ubrań i obuwia utrzymanych w nowoczesnym, „ulicznym” stylu. Zarówno damska, jak i męska wersja to połączenie ugrzecznionych wzorów z niekonwencjonalnymi, nieco ekscentrycznymi detalami podkreślającymi pazur zza rogu ulicy. Idealne na popołudniowe spotkanie przyjaciółmi.

Przystanek nr 4: Half-pipe w centrum miasta
Specjalnie z myślą o fanach snowboardu adidas Originals nawiązał współpracę z ekspertem w dziedzinie szaleństwa na desce – marką Burton Snowboards. Jest to niesamowita gratka dla fanów tego zimowego sportu. Wspólna kolekcja o nazwie adidas Originals x Burton to miejska odsłona mody i wygody dla chłopaków, którzy miłość do deski przekładają nad swój wygląd.

 

Przystanek nr 5: Star Wars
Współpraca z Lucasfilm LTD której esencją jest połączenie kultowych produktów adidas i świata „Gwiezdnych Wojen” w sezonie jesień/zima 2010 wejdzie w nowy etap i sprawi, że „moc będzie z Wami”. Wybrane postacie z sagi filmowej znów będą firmować swoim wizerunkiem klasyczne fasony butów i odzieży adidas Originals z kolekcji StarWars. Han Solo stał się inspiracją dla butów SL 72 w kolorze grafitowym, zaś buty Jogging hi Chewbacca z futrzanymii zamszowymi elementami stanowią swoisty hołd dla łagodnego, futrzanego olbrzyma. Ponadto adidas Originals stworzył we współpracy z twórcami „Gwiezdnych Wojen” linię rodem z odległej galaktyki nazwaną Good vs. Evil, na którą składają się klasyczne fasony koszulek oraz bluz sportowych, inspirowanych futbolem amerykańskim, tenisem i koszykówką.

Przystanek nr 6: Japońska dzielnica
Rok temu, efektem współpracy adidas Originals z japońskimi projektantami, wprowadzono kolekcję OT Tech, czyli po prostu Originals Tokio. OT Tech to nowe, inspirowane stylem japońskiego miasta ubrania - technologia i nowoczesność osadzone w miejskim, ulicznym stylu. Linia OT Tech jest stale poszerzana o nowe projekty, które rzucą na kolana nie jednego fana miejskiego, modern designu. Na jesienno-zimowe chłody z pewnością przydadzą się dodane do kolekcji wiatrówki i kurtki typu „shell” oraz buty takie jak Hike Boot czy ZX Special, łączące elementy klasycznych butów pustynnych z materiałami dostosowanymi do noszenia zimą.

Przystanek końcowy: Melanż z gwiazdami
Ostatnia propozycja to genialna kolekcja adidas Originals by Originals (ObyO), która w sezonie jesień/zima 2010 zaskakuje nowym wzornictwem damskiej i męskiej mody oraz po raz pierwszy propozycją dziecięcą. Ta najbardziej designerska kolekcja powstała we współpracy ze światowymi ikonami miejskiego stylu - Davidem Beckhamem, Kazukim i Jeremym Scottem. Świeża i nowoczesna linia ObyO na sezon jesień/zima 2010, zaprojektowana została z myślą o ludziach, którym moda nie jest obca i którzy nie obawiają się kontrowersyjnych, zaskakujących i nowatorskich rozwiązań.

Redakcja poleca

REKLAMA