Teraz zaś fotograficy odpowiadać będą za kształt nowej kampanii marki Bulgari, której twarzą została czterokrotnie nominowana do Oscara, Julianne Moore. Ceniona amerykańska aktorka („Godziny”, „Koniec romansu”, „Daleko od nieba”) swoją osobą reklamować będzie serię biżuterii i zegarków wiosna/lato 2010.
Julianne Moore - kampania Bulgari
|
Julianne Moore - kampania Bulgari |
Obchodząca niedawno 125-tą rocznicę powstania firma zorganizowała w minionym roku w Rzymie wystawę zatytułowaną „Pomiędzy historią a wiecznością 1884-2009” („Between History and Eternity: 1884-2009”). Pokazano wówczas przeszło pięćset sztuk biżuterii, sygnowanej na przełomie dziesięcioleci marką Bulgari – w tym wspaniały, szacowany na 20 milionów euro, diamentowy naszyjnik. Oczywiście nie mogło zabraknąć prywatnej kolekcji Elizabeth Taylor, która jest właścicielką pokaźnego zbioru tej biżuterii. W Rzymie zaprezentowano m.in. broszkę, jaką podarował aktorce w 1962 roku, jako prezent zaręczynowy, późniejszy mąż, Richard Burton.
Kampania z Julianne Moore, zatytułowana „Eccentric Charisma”, oficjalnie ruszy z początkiem lutego. Kolejne informacje dodawane będą na bieżąco na: facebook.com/Bulgari
Julianne Moore w kampanii Bulgari
|
Julianne Moore w kampanii Bulgari |
źródło: jewelry.com, bulgari.com
zdj. Mert&Marcus/Bulgari
(a.)
zdj. Mert&Marcus/Bulgari
(a.)