Jesień w kolorze (RED)

Converse prezentuje drugą kolekcję obuwia z linii 1(HUND)RED Artists, tym razem na sezon jesień - zima 2008. 1(HUND)RED Artists to bezprecedensowy, trwający cały rok projekt marki Converse z programem (PRODUCT)RED.
/ 29.07.2008 00:44
Converse prezentuje drugą kolekcję obuwia z linii 1(HUND)RED Artists, tym razem na sezon jesień - zima 2008. 1(HUND)RED Artists to bezprecedensowy, trwający cały rok projekt marki Converse z programem (PRODUCT)RED.

Stylowe, unikalne a czasem nawet prowokujące wzory z jednej strony oraz czerwone ostatnie oczko z drugiej strony, to dwa najbardziej charakterystyczne elementy linii 1(HUND)REDJesień w kolorze (RED) Artists. Wyjątkowej kolekcji, stworzonej i zaprojektowanej w celu wsparcia Globalnego Fundusz do Walki z AIDS, malarią oraz gruźlicą w Afryce. Dodatkowo, Converse przygotował klasyczne modele kultowych trampek Chuck Taylor® All Star® z afrykańskiego płótna.

Kolekcja 1(HUND)RED Artists jesień-zima 2008 jest globalnym projektem, w którym udział wzięli artyści z różnych zakątków świata m.in.: Afryki, Brazylii, Japonii, Norwegii czy USA. Każdy z nich przedstawił swój oryginalny i wyjątkowy projekt. Wśród nich znajdziemy wyjątkowe modele, od wesołych, wzorowanych na komiksach do tych, które podkreślają istotę całego projektu.

Converse 1(HUND)RED Artists prezentuje w sumie modele zaprojektowane przez 100 projektantów. W roku stulecia marki Converse, liczba „100” nabiera większego wymiaru. Jest nie tylko liczbą. Dzięki niej, sztuka nabiera mocy. Każdy wzór z jesienno-zimowej kolekcji jest inny i wyjątkowy. Każdy z nich posiada swój unikalny numer, umieszczony w środku buta. Dzięki czemu bez problemu zidentyfikować można artystę, który go stworzył. Numery odnoszą się do strony www.converse.com, gdzie można dowiedzieć się więcej o artyście, jego inspiracji, na podstawie której powstał wzór oraz więcej szczegółów o projekcie. 10% wartości od sprzedaży tej wyjątkowej kolekcji zasili konto Globalnego Funduszu do Walki z AIDS, gruźlicą i malarią w Afryce.

W sezonie jesień-zima 2008 Converse prezentuje również kolekcję African Canvas Chuck Taylor® All Star®, która została wykonana z afrykańskiego płótna. Pojawia się ona w trzech kolorach: białym, czarnym i czerwonym. To co odróżnią ją od klasycznych modeli, to charakterystyczny znak plemienny „X” na pasku z tyłu buta oraz czerwone ostatnie oczko. 5% ze sprzedaży tej linii trafi na konto Globalnego Funduszu.

Converse powstał w 1908 r. i od tamtej pory jest uznawany za markę z tradycją i bogactwem modeli takich jak Chuck Taylor® All Star®, Jack Purcell® czy One Star®. W 1917 r. Converse stworzył pierwszy but koszykarski. Wkrótce potem przedstawił model Chuck Taylor All Star, który Jesień w kolorze (RED)przez pięć kolejnych dekad było obecny na boiskach koszykarskich i gościł w świecie profesjonalnej koszykówki. Dziś ten model stała się ikoną oryginalności na całym świecie obecny na boiskach koszykarskich i gościł w świecie profesjonalnej koszykówki.
Wyłącznym dystrybutorem marki Converse na terenie Polski jest firma AmerSport

Program (PRODUCT) RED został stworzony przez Bono (wokalistę U2) oraz Bobiego Shriver’a. Firmy, których produkty posiadają znak (PRODUCT) RED przeznaczają znaczny procent sprzedaży albo części zysków z linii oznaczonych znakiem (PRODCT) RED do Światowego Funduszu walki z AIDS, gruźlicą i malarią. Obecni partnerzy to: American Express (tylko Wielka Brytania), Apple, Converse, GAP, Emporio Armani, Motorola i Hallmark.
Od wiosny 2006 inicjatywa (RED) pozyskała ponad 50 milion dolarów dla Światowego Funduszu.

Redakcja poleca

REKLAMA