Garderoba bizneswoman od Nife

Współczesna bizneswoman musi być na bieżąco nie tylko ze sprawami zawodowymi, ale też śledzić modowe trendy, by nie dać się zaszufladkować w nudny żakietowy styl, którego świat biznesu ma już dosyć. NIFE podpowiada jak ożywić biznesową garderobę i uciec od garsonkowej monotonii.
/ 11.06.2010 07:37

Współczesna bizneswoman musi być na bieżąco nie tylko ze sprawami zawodowymi, ale też śledzić modowe trendy, by nie dać się zaszufladkować w nudny żakietowy styl, którego świat biznesu ma już dosyć. NIFE podpowiada jak ożywić biznesową garderobę i uciec od garsonkowej monotonii.

Nowy tydzień pracy zacznij od klasyki w nowoczesnej formie. Spódnica? Tak, ale wyłącznie ta z podniesionym stanem, która nie tylko eksponuje talię, ale i optycznie wydłuża sylwetkę. Doskonała gdy czekają cię negocjacje z ważnymi partnerami biznesowymi, dbającymi o każdy detal rozmów handlowych. Spódnica z podniesionym stanem doda ci pewności siebie. Pamiętaj, że świadomość nienagannego wyglądu w stresujących sytuacjach działa na twoją korzyść – stanowi połowę sukcesu.

W garderobie bizneswoman nie powinno też zabraknąć koszuli NIFE z żabotem. Eleganckie paseczki idealnie wpisują się w oficjalny look, a jednocześnie podkreślają kobiecość. Fantazyjny żabot będzie nie tylko ciekawym urozmaiceniem klasycznego koszulowego dress code’u, ale też ładnym dodatkiem, który z powodzeniem zastąpi naszyjnik czy korale. Całość dopełniają śliczne, lekko bufiaste rękawki będące oznaką nowego, letniego powiewu w garderobie biznesowej.

Awangarda modowa w świecie biznesu? Oczywiście! NIFE proponuje coś szczególnego na koniec tygodnia pracy. W piątek - casual friday – możesz założyć ekstrawagancki fiolet w modnym fasonie spódnicy z kieszonkami i zakładkami na przodzie, które ładnie układają się na biodrach. Mocnym kolorem zamanifestujesz swoją niezależność i odmienność pokazując jednocześnie, że umiesz bawić się biznesowym dress code’em. Spódniczka idealna w zestawieniu z koszulą i szpilkami. Nietypowa, wygodna, ale wciąż szykowna.
 

Redakcja poleca

REKLAMA