PDA

Zobacz pełną wersję : Jak sie pozbyc pryszczykow na czole?



Danka22
05-03-2011, 11:37
Witam. Mam cere mieszano-suchą. Juz od dluższego czasu mam na czole drobne male pryszczyki,(nie sa to takie do wyciskania).Przy dziennym swietle widac je na calym czole. Ale jak z rana wstaje to mam ladne czolo bez tych pryszczykow az milo popatrzec.:) ale gdy umyje twarz zimna woda z kranu i sie posmaruje kremem Lekko nawilzajacym to po pewnym czasie na czole pojawiaja sie znuw te male okropne pryszczyki!!! Czy ktos wie dlaczego tak sie dzieje? Moze z rana nie powinnam myc twarzy? A moze to byc od potu? bo jak sprzatam np.odkurzam to twarz mi sie troszke poci i zaczyna sie blyszczec a w tedy jeszcze bardziej widac te pryszczyki. Tak o golnie to nie mam tradziku tylko czasem cos mi wyskoczy. Tylko na tym czole mam. A jeszcze dodam ze na noc smaruje sie kremem z retinolem na noc i jak wstaje to mam na prawde ladna twarz bez zadnych pryszczy tylko dopiero potem po umyciu sprzataniu pojawiaja sie te brzydkie male pryszczyki na czole!! Prosze doradzcie co moge zrobic aby one zniknely. Z gory bardzo dziekuje. Pozdrawiam!

Danka22
05-03-2011, 15:59
Nikt nie ma takiego problemu?? Nic mi nie doradzicie?

Petunia
05-03-2011, 19:15
Najlepiej zapyta lekarza, bo może to jakieś uczulenie.

Danka22
05-03-2011, 19:46
Dziekuje za rade. Myslalam ze moze ktos doradzi mi jakis krem albo domowe sposoby aby zniknely mi te pryszcze. Ale moze i masz racje powinnam sie przejsc do lekarza tylko ze moj lekarz to jest taki ze nie stara sie tylko wypisze cos tam i dowidzenia..albo mówi nie masz dużych problemów to to powinno tobie pomóc i na tym koniec.

Petunia
06-03-2011, 12:22
Jeżeli z pewnych względów nie możesz poprosić o poradę innego lekarza, to spróbuj w aptece. W końcu farmaceuci też mają jakieś pojęcie:)

Danka22
08-03-2011, 09:22
Dzieki ''Petunia''. Nie pomyslalam o tym :). Zajde do apteki i zapytam moze cos doradza mi. Chociaz teraz zmniejszyly mi sie te pryszczyki ale jeszcze je mam,czasem mocniej a czasem slabiej.

payton
23-03-2011, 15:58
Może na początek dobrze będzie przejść się do kosmetyczki. Na pewno mikroabrazja by Ci pomogła. Chociaż kosmetyczka doradzi Ci, jaki zabieg będzie najlepszy. Jeżeli to nie pomoże, to możesz zgłosić się do dermatologa po antybiotyk czy profesjonalne kosmetyki.

maniana
24-03-2011, 21:10
Ja także myślę że najlepiej odwiedzić dermatologa, lub zaufaną kosmetyczkę .Sama w takim wypadku nie testuj maści, albo kosmetyków:)

annie-rosa
24-03-2011, 21:36
Maść cynkową mogę polecić ale wysłusza skórę więc trzeba ją nawilżać. Ja miałam też ten problem i pierw używałam maści, potem kupowałam garniera czystą skore ale ta serie starszą, niebieską, nie białą.. i tylko tonic i zajefajną rzeczą jest żel na noc!! w tubce jak krem, i nie do mycia tylko do nałożenia, naprawde wszystko mi po nim zeszło. na dodatek ślady też! jest super, tylko nie wiem dlaczego nie można go już kupić ani w marketach ani drogeriach rosmann. W sklepach kosmetycznych trzeba pytać.