7 sposobów na jędrne pośladki!

Aby mieć kuszące pośladki, musisz o nie odpowiednio zadbać. Podpowiadamy, które ćwiczenia są najskuteczniejsze.

Jędrna pupa, ćwiczenia na pośladki
fot. Panthermedia

1. Ćwiczenia na pośladki - Przysiad ze sztangą

Jest to podstawowe ćwiczenie na mięśnie nóg, ale doskonale wpływa też na pośladki. Jeśli obawiasz się, że zbudujesz zbyt masywne mięśnie, możesz wykonywać je bez obciążenia. Stań w lekkim rozkroku z wyprostowanymi nogami i wykonaj przysiad. Wykonując ćwiczenie, napinaj mięśnie pośladków. Trzymaj je w napięciu do samego końca ćwiczenia. Na chwilę rozluźnij, kiedy już stoisz.

Uroda
Oceń artykuł 49 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Opinie
oksana2014.03.08 18:20
wiecie czy to pomaga??????
madzik2013.07.31 23:07
Ja codziennie przed snem 50 przysiadów i też kremy Eveline - to jest mój hit od wielu lat :)
aguusss2013.07.12 15:40
U mnie najlepiej sprawdza się trening Mel B :) robię go codziennie wieczorem, po każdych ćwiczeniach masaż balsamem (najlepiej u mnie sprawdzają się te z serii Slim Extreme Eveline). W weekendy duuużo roweru jeśli pogoda pozowli :) Jakoś te pośladki wyglądają, mimo że 8 godzin spędzam w pracy na krześle...
moni2013.07.11 15:43
zarąbiste te ćwiczenia na pośladki!!!
Gość2012.07.27 02:06
dieta bez treningu to obwisłe pośladki
Gość2012.07.26 23:11
Ale treningi na pewno też odgrywają dużą rolę :)
Gość2012.07.21 10:36
NA JĘDRNE POŚLADKI TO NAJLEPIEJ ODCHUDZANIE (INTELIGENTNE, takie polecam). ♥♥♥♥♥ 1. Jemy niskotłuszczowo czyli: INDEKS ŻYWIENIOWY, TJ. IŻ PRODUKTU. 2. Niskowęglowodanowo, a zatem: NISKIE WĘGLOWODANY, TJ. DO 26% WZROSTU. PUENTA: Organizm sam wykorzystuje złogi trójglicerydów w żyłach, oczyszczając je. Zwyczajne biologiczne reakcje ! ***** ZOBACZ TAKŻE: WYSOKIE WĘGLOWODANY, TJ. OD 26,01% WZROSTU.
Raport specjalny